برای ثبت اعتراض به یارانه، باید با این «سایت، سامانه و تلفن گویا» در ارتباط باشید | طریقه پاسخ به س
آن دسته از افراد که یارانه نگرفتند افرادی هستند که به دلایل دیگر از قبل یارانه نداشتند یا به هر دلیلی یارانه آنها قطع شده بود که ممکن است جزو دهک دهم باشند یا نباشند که این افراد جاماندگان یارانه هستند و باید به سامانه سازمان هدفمندی یارانهها که بزودی شروع به کار میکند مراجعه کنند.
برای ثبت اعتراض به یارانه، باید با این «سایت، سامانه و تلفن گویا» در ارتباط باشید | طریقه پاسخ به سوالات یارانهای خانوارها
به گزارش سایت 55آنلاین، آن دسته از افراد که یارانه نگرفتند افرادی هستند که به دلایل دیگر از قبل یارانه نداشتند یا به هر دلیلی یارانه آنها قطع شده بود که ممکن است جزو دهک دهم باشند یا نباشند که این افراد جاماندگان یارانه هستند و باید به سامانه سازمان هدفمندی یارانهها که بزودی شروع به کار میکند مراجعه کنند.
حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهار روز اجرای طرح جدید یارانه ای دولت ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام شده و اعتراضات یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.
مقالات بیشتر:لابراتور دندانسازی تهران
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروههای پاسخگویی وزارت مردم به صورت شبانهروزی پاسخگوی درخواستها و سوالات خانوارها درباره عدالتبخشی به پرداخت یارانهها هستند.
«حجت الله عبدالملکی» درخصوص بازدید روز گذشته «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها»، اظهار داشت: اجرای این طرح ملی سوالات و دغدغههایی را برای مردم به وجود آورد که نیازمند شفافسازی و همراهی همهجانبه است.
وی افزود: عدالت در توزیع یارانهها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تاکید رئیس جمهور است که تلاش می شود این مهم محقق شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آثار مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهکهای پایین جامعه، ادامهداد: پس از اجرای این طرح «ضریب جینی» در کشور وضعیت مناسبی پیدا می کند و شاخص های اقتصادی بهبود می یابد
عبدالملکی بیانداشت: همزمان با پرداخت این یارانه برای مردم، تیمهای پاسخگویی به سوالات مردم در سامانه تلفنی مستقر شدند.
وی بر بهروز رسانی و پشتیبانی از سامانه تاکید کرد و گفت: در چهار روز اجرای طرح ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام شده و اعتراضات یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.
در جریان این بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر رفاه ضمن گفت و گوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتورهای سامانه های تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تماس تلفنی چند نفر از هموطنان که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها پاسخ دادند.
سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی مردمی که از دریافت یارانه ها در طرح جدید دولت جا مانده اند و سایر سوالات یارانه ای، در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند.
افراد می توانند برای ثبت شکایت ها به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مراجعه کنند.
مقالات دیگر:وکیل پایه یک دادگستری ارومیه