چراغ خانه ۸۰۰ زوج جوان کرمانی روشن شد/ جهیزیه‌های اهدایی مسیر ازدواج را هموار کرد

در آستانه عید سعید فطر رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در کرمان برگزار شد.

 

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو ناصر عسکری نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند گفت: در مجموع سال گذشته بیش از پنج هزار و ۹۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۷۵ میلیارد تومان به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهداء شد. 

 

او با بیان اینکه اهداء جهیزیه توسط این نهاد در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان انجام می‌شود افزود: ۸۰۰ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون است که اکثر این جهیزیه‌ها با همکاری لجستیک قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد جنوب کرمان اهداء می‌شود. 

 

سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش نیز در حاشیه این مراسم به استفاده از ظرفیت لجستیک ارتش برای ارسال این محموله اشاره و تصریح کرد: این همکاری در راستای تفاهم‌نامه مشترک و با هدف توزیع کمک‌های امداد در کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان ممکن است.

 

وی اظهار کرد: ظرفیت ساختار قوی و امکانات خوب ارتش در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد تا از این ظرفیت به نفع مطلوب در استان استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه ارتش از ظرفیت‌های خود برای همکاری با کمیته امداد استفاده می‌کند، گفت: هدف ما این است که با استفاده از ظرفیت‌های ارتش کمک‌های کمیته امداد را با کمترین هزینه و با بیشترین سرعت به مددجویان برسانیم.

مقالات دیگر: ظروف کرایه تهرانپارس