x تبلیغات
onlinetabliq

آخرین خبر از صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۲

 آخرین خبر‌ها درباره صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی و نحوه واریز حقوق اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش نبض بازار، برخی رسانه ها از صدور احکام برای همه بازنشستگان خبر دادند اما این موضوع صحت ندارد و شامل تنها بخشی از بازنشستگان است.

مقالات بیشتر:تم تولد شهرک غرب

بنا برقول هایی که از سوی تامین اجتماعی داده شده است، احکام حقوقی سال جدید بازنشستگان کارگری در اردیبهشت صادر خواهد شد.

البته هنوز ابلاغیه افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صادر نشده است؛ مسئله اصلی، افزایش مستمری سایر سطوح است که نیاز به ابلاغ دارد.

در این میان، قرار بود این اتفاق تا قبل از پایان فروردین بیفتد و در روزهای پایانی فروردین احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شود؛ اما صدور احکام جدید بازنشستگان کارگری به اردیبهشت موکول شده است.

با این حساب، افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در اردیبهشت اعمال خواهد شد و به احتمال زیاد، مابه‌التفاوت فروردین با مستمری اردیبهشت پرداخت می‌شود.

حقوق فروردین ۱۴۰۲ آن‌ها بدون اعمال احکام جدید واریز شده است.

مقالات دیگر:خانه سالمندان شبانه روزی

تفاوت اصلی آرایشگاه زنانه با مردانه

 تفاوت و شباهت‌های زیادی میان آرایشگاه زنانه و مردانه وجود دارد که شناخت آنها خالی از لطف نیست. حیطه وظایف آرایشگری زنانه به نسبت مردانه دارای چالش‌های بیشتری است از این رو درآمد آرایشگاه‌های زنانه بسیار بیشتر از مردانه است. تنوع خدمات ارائه شده در آرایشگاه زنانه بسیار زیاد است که شناخت آنها باعث می‌شود تا در صورت تمایل بتوانید با دید آگاهانه نسبت به راه اندازی سالن زیبایی اقدام کنید. در صورت تمایل تا پایان مقاله تفاوت آرایشگاه زنانه و مردانه همراه ما باشید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شناخت مهم‌ترین تفاوت‌های آرایشگاه زنانه و مردانه

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره شد، تفاوت‌های مختلفی میان آرایشگاه‌های زنانه و مردانه وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

·فضای آرایشگاه

شاید به عنوان اولین تفاوت آرایشگاه زنانه و مردانه بتوان به فضای داخلی سالن اشاره کرد. با توجه به این که آرایشگاه زنانه خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد دارای فضای بزرگ‌تری است. بسیاری از خانم‌ها برای حضور در مراسم‌های مختلف ترجیح می‌دهند تا از خدمات آرایشی استفاده کنند. خانم‌ها رنگ کردن موها را دوست دارند و همواره سعی می‌کنند تا ناخن‌های مرتب و درخشانی داشته باشند.

تمام موارد بیان شده نشان می‌دهد که آرایشگاه زنانه از لحاظ ابعاد بسیار بزرگ‌تر از آرایشگاه مردانه است. در آرایشگاه مردانه تنها به پیرایش موها و مرتب کردن ریش‌ها پرداخته می‌شود. اگر بخواهید سالن زیبایی افتتاح کنید، با توجه به موارد بیان شده باید به دنبال انتخاب یک سالن بزرگ باشید.

مقالات دیگر: مرکز فیبروز ابرو غرب تهران

·دکوراسیون آرایشگاه

از تفاوت‌های دیگری که در بین آرایشگاه زنانه و مردانه وجود دارد، بحث دکوراسیون است. با توجه به این که فضای آرایشگاه زنانه بسیار بزرگ‌تر از آرایشگاه مردانه است، تعبیه دکوراسیون زیبا می‌تواند محیط داخلی سالن را بسیار چشم نواز کند. یکی از عوامل سودآوری آرایشگاه زنانه مرتبط با بحث دکوراسیون است. بخش پذیرش و انجام خدمات آرایشگاه زنانه با یکدیگر متفاوت است که این موضوع باعث می‌شود تا بتوان طراحی دکوراسیون را به صورت ترکیبی انجام داد. فضای آرایشگاه مردانه کوچک‌تر است و تنها می‌توان از یک سبک دکوراسیون برای محیط داخلی سالن استفاده کرد.  

 

·خدمات آرایشگاه

تفاوت دیگری که در آرایشگاه زنانه و مردانه به وضوح دیده می‌شود، بحث خدمات آرایشگاه است. در آرایشگاه‌ زنانه طیف گسترده‌ای از خدمات برای رفع نیاز بانوان ارائه می‌شود. از مهم‌ترین خدمات آرایشگاه زنانه می‌توان به اصلاح و کوتاهی مو، کراتینه، شنیون مو، رنگ و دکلره، کاشت مژه، لیفت مژه، اپیلاسیون، ترمیم ناخن و... اشاره کرد. در برخی از سالن‌های زیبایی علاوه بر خدمات بیان شده، ماساژ درمانی نیز ارائه می‌شود. در مقابل آرایشگاه مردانه تنها به اصلاح و پیرایش سر و صورت می‌پردازد که بالطبع درآمد کمتری نیز دارد.

 

·درآمد آرایشگاه

آرایشگری یک شغل بسیار پردرآمد در ایران و سایر کشورهای جهان است. به صورت میانگین آرایشگران زنانه درآمدی بین 30 تا 100 میلیون تومان در ماه دارند. یکی از تفاوت‌های دیگر آرایشگاه زنانه و مردانه مرتبط با درآمد است. خدمات گسترده‌ای که از سوی آرایشگاه زنانه ارائه می‌شود باعث شده است تا درآمد این قشر به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

 

آقایان نیز به نسبت خانم‌ها درآمد کمتری دارند چرا که خدمات محدودتری را ارائه می‌دهند. در مجموع در بحث درآمد می‌توان به عوامل دیگر نظیر مهارت آرایشگر، تعداد مشتریان، نوع خدمات ارائه شده و... اشاره کرد. در صورتی که بخواهید در شغل آرایشگری به درآمد قابل قبول دست پیدا کنید کافی است مهارت‌های خود را در این زمینه افزایش دهید.

·مدیریت آرایشگاه

به عنوان آخرین تفاوت میان آرایشگاه زنانه و مردانه می‌توان به مدیریت آن اشاره کرد. اگر بخواهید سالن زیبایی تاسیس کنید، باید به تفاوت‌های بیان شده در این مقاله توجه داشته باشید. به دلیل این که سالن‌های زیبایی، پذیرای بانوان هستند همواره باید برخی از نکات مهم را رعایت کنند. بسیاری از خانم‌ها به دنبال انتخاب سالن‌هایی هستند که خدمات خود را به شکل ایده‌ال و یکپارچه به مشتریان ارائه می‌دهند.

 

مدیریت آرایشگاه زنانه به مراتب از آرایشگاه مردانه سخت‌تر است. مدیران سالن زیبایی باید به دنبال خرید بروزترین تجهیزات آرایشی باشند تا بتوانند خدمات خود را به شکل ایده‌ال به مشتریان ارائه دهند. حساسیت خدمات آرایشگاه زنانه بسیار بیشتر از آرایشگاه مردانه است. در مجموع در بحث مدیریت آرایشگاه می‌توان گفت که چالش‌های پیش روی مدیران آرایشگاه زنانه بسیار بیشتر از مردانه است.

 

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده در این مقاله، در نهایت شغل آرایشگری به عنوان یک شغل نسبتا پردرآمد شناخته می‌شود. هر کدام از بهترین آرایشگر بانوان و مردانه با چالش‌های مختلفی روبرو هستند. با رشد چشمگیر سالن‌های زیبایی در دهه‌های اخیر، افرادی می‌توانند در این شغل به درآمد قابل توجه دست پیدا کنند که جوانب کار را به صورت کامل بسنجند. متمایز بودن خدمات ارائه شده باعث می‌شود تا نتیجه کار متفاوت شود. مدیران سالن‌ زیبایی اگر بخواهند سودآوری سالن خود را به شکل ملموسی افزایش دهند، باید با در نظر گرفتن شرایط جامعه از تجهیزات بروز و آرایشگران ماهر در سالن خود استفاده کنند.

 

 

لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی + طرز تهیه

 لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی + طرز تهیه

لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی، یکی از این روش‌ها است که هزینه به مراتب کمتری نسبت به سایر راه‌ها چون میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، تتو و … دارد.
همه ما دوست داریم که ابروهایی زیبا و شکیل داشته و نهایت تلاش خود را برای داشتن چنین چیزی به کار می‌بندیم. اما گاهی اوقات روش‌های بسیار ساده‌ای وجود دارد که به جای استفاده از آن‌ها، به سراغ راه‌های سخت‌تر و پرهزینه‌تر می‌رویم.
لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی، یکی از این روش‌ها است که هزینه به مراتب کمتری نسبت به سایر راه‌ها چون میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، تتو و … دارد. ابروها، به عنوان قاب صورت شناخته می‌شوند و باید در طراحی و زیبایی آن‌ها، نهایت دقت و ظرافت را به کار برد.


لیفت ابرو می‌تواند جوانی و زیبایی بیشتری به چهره شما بخشیده و جذابیت افزون‌تری به وجود بیاورد. با شناخت صابون لیفت ابرو و نوع کاربرد آن، می‌توانید به سادگی این ارتقا زیبایی و جوانی ابرو و چهره را رقم بزنید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره کاربرد و نوع استفاده از صابون لیفت ابرو و البته ساخت آن در منزل، بیشتر بدانیم.

مقالات دیگر: مرکز هاشور ابرو سعادت آباد
لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی چیست و چطور انجام می‌شود؟
صابون های ابرو دارای PH پایینی بوده و مقدار مناسبی گلیسیرین در فرمولاسیون خود دارند. در حقیقت شما می‌توانید از تمام صابون‌هایی که دارای درصد مناسبی گلیسیرین بوده و در ضمن PH پایینی داشته و از سوختن ابروها جلوگیری می‌کنند، برای این منظور استفاده کنید.
در حقیقت باید برای خرید صابون ابرو به این موضوع دقت داشته باشید که استفاده مداوم از آن، به ابروهای شما آسیب نزده و نتیجه معکوس در درازمدت نداشته باشد. دو موردی که تضمین کننده این موضوع در زمان خرید صابون لیفت ابرو خواهند بود، شامل فرمولاسیون با گلیسیرین و پایین بودن سطح PH هستند که در بالا نیز به آن‌ها اشاره شد.

چطور از صابون لیفت ابرو استفاده کنیم؟
برای استفاده از صابون لیفت ابرو، بهتر است گام‌های زیر را با دقت و مهارت دنبال کنید:

پیش از هر اقدامی، صورت خود را با استفاده از یک شوینده ملایم و آب شسته و به خوبی خشک کنید.
حال با استفاده از قلموی مخصوص ابرو که پیشتر آن را کمی مرطوب ساخته‌اید، مقداری صابون برداشته و آن را به آرامی و با دقت و ظرافت به ابروهای خود بکشید تا حالت گرفته و به فرم دلخواه دربیایند. (در نظر داشته باشید که رطوبت قلمو کم باشد، رطوبت زیاد از حد، موجب خواهد شد تا صابون ضعیف شده و قدرت لازم برای حالت دادن و لیفت ابرو را نداشته باشد.)
با طراحی درست ابروهای خود، به کمک صابون لیفت ابرو، آن‌ها را به آرامی شانه زده و سپس رها کنید تا صابون خشک شده و ابروها فرم دلخواه را به خود گرفته و نگه دارند.دقت داشته باشید که باید شانه زدن ابروها، به آرامی صورت گرفته و در صورتی که در انجام این کار زیاده‌روی کرده یا شدت عمل به خرج بدهید، امکان کنده شدن تارهای ابروی شما وجود خواهد داشت. به ویژه پس از آن که صابون ابرو خشک شد، به هیچ وجه نباید ابروهای خود را دست کاری کرده یا شانه و برس بکشید. پس از خشک شدن صابون، هر گونه شانه یا برس زدن ابروها، موجب کنده شدن و ریزش تارهای ابرو خواهد شد.


نحوه ساخت صابون ابرو خانگی
اگر می‌خواهید به جای خرید صابون ابرو، با ساخت آن در منزل، ضمن لذت بردن از این فرآیند، تا حدودی صرفه‌جویی نیز داشته باشید، این خبر خوش را برای شما داریم که ساخت این صابون‌ها، آن قدرها نیز سخت نبوده و می‌توانید در منزل، به راحتی این کار را انجام دهید.
برای ساخت صابون لیفت ابرو در خانه، به مواد اولیه زیر نیاز خواهید داشت:

موم زنبور عسل به اندازه یک پیمانه
روغن نارگیل به اندازه نصف پیمانه
روغن کرچک به اندازه نصف پیمانه
ویتامین E به اندازه یک چند قطره
پیش از انجام هر کاری، موم زنبور عسل را به روش بنماری گرم کرده و اجازه دهید به خوبی روان شود. پس از آن روغن نارگیل، روغن کرچک و ویتامین E را که از کپسول آن خارج کرده‌اید، به موم آب شده، اضافه نمایید. این مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا به یک ترکیب یکدست دست یابید.
سپس آن‌ها را در یک ظرف مناسب در یخچال قرار دهید تا سفت شده و به شکل یک صابون قابل استفاده باشند. شما می‌توانید هر بار با خارج کردن این صابون از یخچال، از آن استفاده کرده و بهتر است که مجدد صابون را در یخچال یا یک جای خنک قرار دهید.


روش پاک کردن صابون ابرو
برای پاک کردن صابون ابرو، بهترین روش استفاده از دستمال مرطوب آرایشی یا محلول‌های میسلار واتر است. باید به آرامی صابون را پاک کرده و هرگز ابروها را به یک سمت (به ویژه سمت مخالف رویش تاراهی ابرو) نکشید. به هر ترتیب شما باید مراقبت کنید که تار ابروهایتان در این فرآیند کنده نشود.

همین طور شما می‌توانید شستشو با آب و صابون ملایم را نیز امتحان کنید که همیشه به خوبی به پاک کردن آرایش زیرسازی یا تکمیلی کمک می‌کند. اما باز هم دقت داشته باشید که با شدت و به زور برای پاک کردن صابون از ابروهای خود اقدام نکرده و اجازه دهید دمای آب و تماس آن، رفته رفته صابون را پاک کند.


سخن پایانی
با استفاده از صابون لیفت ابرو، می‌توان کاری که نخ‌های لیفتینگ انجام می‌دهند را تا حدود زیادی، به شکل خانگی تامین کرد. به این شکل ضمن آن که دستکاری دائمی در چهره خود انجام نداده‌اید، می‌توانید به راحتی به ابروهای خود، فرم بهتری ببخشید.

 

منبع: نی نی بان

شرایط پیش‌ثبت‌نام مدارس غیر دولتی اعلام شد

 احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش، درباره شرایط پیش‌ثبت‌نام مدارس غیر دولتی توضیحاتی داد و گفت: شهریه مدارس غیردولتی ابلاغ شد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش از ابلاغ الگوی شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و شرایط پیش ثبت‌نام را در مدارس غیردولتی اعلام کرد.

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش درباره زمان ابلاغ الگوی شهریه به موسسان جهت تعیین نرخ افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید، اظهارکرد: الگوی شهریه مراکز و مدارس را ابلاغ کردیم.

مقالات بیشتر:بادکنک آرایی غرب تهران

وی افزود: یکی از تفاوت‌های الگوی شهریه سال جدید با سال گذشته در این است که سال گذشته کیفیت‌بخشی به شهریه اضافه کردیم و الگو بیش از ۱۰۰ امتیاز داشت و امکان افزایش شهریه تا ۲۰ درصد برای مدارسی که امتیاز کیفیت بخشی را کسب کرده بودند درنظر گرفته بودیم و مانند یک امتیاز مازاد تشویقی بود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را درون الگوی اصلی و در دل همین ۱۰۰ امتیاز دیده‌ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.

محمودزاده درباره شرایط پیش‌ثبت‌نام مدارس غیر دولتی نیز توضیح داد و اظهار کرد: پیش‌ثبت‌نام امری پذیرفته شده است و این امر برای کاهش دغدغه خانواده‌ها امکان‌پذیر است؛ اما شرایطی دارد از جمله اینکه پیش‌ثبت‌نام و پرداخت علی‌الحساب باید به اندازه شهریه سال قبل باشد و نباید با افزایش شهریه همراه باشد. همچنین آزمون و مصاحبه‌ای نباید در نظر گرفته شود و اگر به هر دلیلی دانش آموزی انصراف داد، شهریه‌اش باید بدون کاهش مسترد شود.

وی افزود: اگر متقاضیان مدرسه‌ای از صندلی‌هایش بیشتر باشد اولویت با دانش‌آموزان در محدوده جغرافیایی همان مدرسه است و تنها می‌توانند برای بقیه داوطلبان، آزمون و مصاحبه برگزار کنند.

مقالات دیگر:موسسه حقوقی غرب تهران

برخورد قانونی با مراکز زایمان تقویمی

 سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت با بیان این که تولدها و سزارین‌ها ثبت می‌شود، افزود: ناظران ما درصد سزارین را نسبت به تولد‌های معمولی بررسی می‌کنند که اگر شمار آن بیشتر باشد، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش «شیعه نیوز»، سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: با اشاره به این که زایمان‌های تقویمی به ضرر فرزند و مادر است، گفت: این کار خلاف موازین اخلاق، عرف، پزشکی و شرعی است.

سلیمان حیدری در رادیو گفت وگو با تاکید بر این که تلاش داریم تا از زایمان‌های تقویمی جلوگیری شود، گفت: در بخشنامه‌ای برای مراکز درمانی تاکید شد که از انجام این کار جلوگیری شود.

مقالات بیشتر:تم تولد سعادت آباد

اگر مراکز نیز این مسئله را رعایت نکنند، در ارزیابی و اعتبار بخشی آن تجدید نظر خواهد شد تا تا انعکاس کارکرد خود را ببینند.

سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت با بیان این که تولدها و سزارین‌ها ثبت می‌شود، افزود: ناظران ما درصد سزارین را نسبت به تولد‌های معمولی بررسی می‌کنند که اگر شمار آن بیشتر باشد، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

حیدری اظهار کرد: معاینات دوره‌ای مادران باردار به صورت منظم صورت می‌گیرد ولی اگر سزارین در یک روز خاص بیش از تعداد طبیعی باشد، از قبل قابل پیش بینی نیست ولی تاکید می‌شود تا همکاران رعایت کرده و مراکز این قانون را اعمال کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا چنین جنایتی با یک بخشنامه به سرانجام خواهد رسید یا خیر، افزود: این یک بعد از مطلب است و همکاران ما باید از بعد علمی قانع شوند که دست به این کار نزنند.

حیدری گفت: مطمئنا روی ابعاد دیگر هم کار می‌شود و این عمل، نسبت به قبل کاهش یافته است ولی هنوز مورد قبول وزارت بهداشت نیست.

مقالات دیگر:دفتر ازدواج با پذیرایی شام

فقط با این 3 ماسک طبیعی با موی وز خداحافظی کنید!

 فقط با این 3 ماسک طبیعی با موی وز خداحافظی کنید!

موی وز ناشی از مراقبت نامناسب است البته نه به این معنا که با خرید محصولات گران‌قیمت یا مراجعه مکرر به سالن‌های زیبایی پول زیادی بپردازید. با چند توصیه ساده و چند روش خانگی، به بهبود مو‌های وزوزی خود اقدام کنید.
چند نکته به منظور پیشگیری از وز شدن مو‌ها
از آن جا که دلیل اصلی موی وز، خشکی مو هاست، آن‌ها را در حالی‌که خشک هستند برس یا شانه نکنید، چون باعث شکستگی و تشدید وزی مو می‌شود.

مقالات دیگر: آموزشگاه ریموو فیبروز ابرو 
توصیه می‌شود بعد از هر شست و شو، رطوبت مو‌ها به آرامی با حوله خشک گرفته شود و با کمک انگشتان مرطوب دست و کمی نرم‌کننده پس از حمام، مو‌ها را صاف کنید و اجازه دهید به حالت طبیعی خشک شود.
برس و شانه با اندازه‌ای مناسب، با کیفیت و متناسب با حجم و جنس موهای‌تان برای صاف کردن استفاده کنید. اگر برای خشک کردن مو‌ها ناچارید از سشوار استفاده کنید حتما از سری پخش‌کننده حرارت سشوار استفاده شود تا از متمرکز شدن حرارت روی یک نقطه از سر پیشگیری شود.
برای وز نشدن موها، فقط ریشه را با حرارت کنترل‌شده سشوار، خشک کنید. این کار باعث میشود تا رطوبت ساقه و نوک مو‌ها حفظ شود.

در انتخاب محصولات بهداشتی و مراقبت مو محتاط باشید. این که چه نوع و چه مقدار لوسیون و نرم‌کننده استفاده شود به جنس مو‌ها و حتی فصل‌ها بستگی دارد. انتخاب درست این محصولات بهتر است با نظر متخصص پوست و مو انجام شود.

معرفی چند ماسک خانگی و ساده برای بهبود مو‌های وز و خشک
آووکادو
این میوه سرشار از مواد مغذی طبیعی است و روغن و پروتئین‌های آن، آب رسان و تقویت‌کننده مناسبی برای مو‌های وز است. نصف یک آووکادو را رنده و با چند قطره روغن نعناع آن را مخلوط کنید. مو‌ها را شامپو کنید، بعد از رطوبت‌گیری، ماسک را ۱۵ دقیقه روی مو‌ها ماساژ دهید و سپس بشویید.
روغن نارگیل
تاثیر معجزه‌آسای این روغن بر کسی پوشیده نیست! این روغن بسیار سنگین و برای نفوذ به اعماق مو بسیار مناسب است، اما در استفاده بیش از حد آن کمی احتیاط کنید به‌خصوص اگر مو‌های نازک و سبکی دارید. یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را تا نزدیک به ریشه مو ماساژ دهید.
در صورتی که روغن جامد است، قبل از استفاده، آن را کمی در مایکروویو گرم کنید. اگر موهای‌تان خیلی خشک و وز است، این ماسک را تا صبح روز بعد نگه دارید و بعدموهایتان را شست وشو دهید. این درمان شبانه به خشکی پوست سر در زمستان و رفع شوره خفیف کمک می‌کند.

ترکیب موز و روغن زیتون
یک موز را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط و پوره کنید. سپس مو و پوست سر را با آن ماساژ دهید. بعد از ۳۰ دقیقه موی سرتان را کامل با شامپو بشویید.
ترکیب کدو تنبل و عسل
کدو تنبل سرشار از ویتامین‌های A و C، بتاکاروتن پتاسیم و روی است. یک تا دو قاشق غذاخوری عسل را به یک فنجان پوره کدو‌تنبل اضافه کنید و موهای‌تان را با آن ماساژ دهید و برای ۱۵ دقیقه زیر کلاه دوش قرار دهید و بعد بشویید.


آب شکر
حدود یک قاشق چای‌خوری شکر در کف دست بریزید و با مقداری آب مخلوط کنید و روی مو‌های وز و خشک خود بکشید. با این روش شما در واقع یک اسپری موی خانگی درست کرده‌اید که با چند بار استفاده، تاثیر مثبت آن را خواهید دید.
سرکه سیب
شست و شوی موی سر با سرکه سیب باعث صافی و درخشندگی موی شما می‌شود. یک قاشق غذاخوری سرکه را با یک دوم لیوان آب مخلوط و روی مو‌های از قبل مرطوب‌شده خود اسپری کنید. اگر بوی سرکه آزاردهنده است می‌توانید چند قطره روغن معطر به آن بیفزایید. مو را شانه کنید و اجازه دهید ۵ دقیقه روی سر بماند و سپس بشویید. اسیدیته سرکه، کوتیکول‌های سطح خارجی مو را رفع می‌کند و منجر به صافی مو می‌شود.

منبع: نی نی بان

درباره سالن زیبایی سمیه خدایاری

 سالن زیبایی سمیه خدایاری به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه های بندر انزلی با همکاری متخصصان، خدمات متنوعی را به بانوان زیبادوست ارائه می دهد.

میکروبلیدینگ کار شهرک غرب

خدمات با کیفیت

ما در مرکز زیبایی سمیه خدایاری تلاش می کنیم تا با کمک کادر مجرب و حرفه ای، خدمات باکیفیتی را به شما ارائه دهیم.

 

احترام به خواسته شما

درخواست شما برای ما مهم است؛ بنابراین خدمات ما در راستای اجرای درخواست مورد نظر شماست.

 

پکیج زیبایی

پکیج های زیبایی سمیه بیوتی با کیفیت و هزینه مناسب کمک می کند تا بتوانید بیش از پیش به زیبایی خود اهمیت دهید.

منبع: https://hamgardi.com/

10مزیت طراحی سایت سالن زیبایی

 همانطور که میدانیم، یکی از پر رقابت ترین و گسترده ترین صنایع مدرن که در چندین سال اخیر طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده، سالن های زیبایی هستند. سالن‌ های زیبایی، یک تجارت بسیار رقابتی هستند که برای موفقیت در آن، صاحبان سالن‌ ها باید مهارت‌ ها و شایستگی‌ های مختلفی را داشته باشند.

از مهم ترین این مهارت ‌ها میتوان به هوش تجاری، هوش بازاریابی، مهارت ‌های ارائه خدمات به مشتری و درک آخرین روند ها و فناوری‌ ها در صنعت زیبایی اشاره کرد.

اما علاوه بر تمامی‌ موارد اشاره شده در بالا، یکی دیگر از مهم ترین و اساسی ترین مزیت‌های رقابتی در سالن‌ های زیبایی، داشت یک وبسایت مناسب و زیبا برای سالن زیبایی می باشد. با داشتن یک وبسایت خاص و منحصر به فرد برای سالن زیبایی خود، می ‌توانید در میان دیگر رقبای خود به چشم بیایید!

اگر شما نیز به داشتن یک وب سایت برای سالن زیبایی خود مشتاق هستید، امروز با مقاله ای از آژانس دیجیتال مارکتینگ مهرگان همراه باشید تا به بررسی همه چیز در مورد طراحی وبسایت سالن زیبایی و مزیت‌ های آن بپردازیم.

 

ویژگی‌های طراحی سایت سالن زیبایی

همانطور که میدانیم، طراحی سایت سالن زیبایی با بقیه سایت‌ ها تفاوت‌ هایی داشته و یک سری نکات در طراحی آن باید رعایت شوند. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی‌ ها و امکانات طراحی سایت سالن زیبایی می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ و تم: به طور کلی، مخاطب اصلی ما در هنگام طراحی سایت سالن زیبایی، بانوان هستند. به همین دلیل، این نوع سایت ‌ها باید طوری طراحی شوند که با روحیات خانم ‌ها سازگار بوده و احساس زیبایی را به آن ‌ها منتقل کند.
معرفی آرایشگران و دیگر کارمندان سالن: همانطور که همه ما می‌دانیم، یک سالن زیبایی خوب را با نام آرایشگرهای آن می ‌شناسند. اگر آرایشگران و کارمندان سالن زیبایی شما محبوبیتی میان افراد نداشته باشند، بدون شک کار شما برای معرفی و تبلیغ سالن خود بسیار سخت تر خواهد شد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم نام ونام خانوادگی، و مدارک هرکدام از آرایشگر‌های خود را در سایت خود درج کنید تا هم اعتماد افراد را به سمت خود جلب کنید، و هم از نام کارمندان معروف خود برای مشهور تر شدن کسب و کارتان کمک بگیرید.
 به نمایش گذاشتن مجوز‌ها و گواهینامه‌های سالن زیبایی: برای هر خانمی، اصولی و بهداشتی انجام شدن فعالیت‌ هایش دارای اهمیت است. با قرار دادن مجوز‌ها و گواهینامه‌ های خود در هنگام طراحی سایت سالن زیبایی، اعتماد افراد را به سمت خود جلب می‌کنید. هرچه مجوزهای شما از اعتبار و ارزش بالاتری برخوردار باشند(مانند مجوز‌های بین المللی)، قرار دادن آن‌ها در وب سایت نیز با اهمیت تر می‌شود.
قابلیت تعیین وقت و رزرو آنلاین: وجود قابلیت رزو آنلاین، نه تنها باعث افزایش دقت و راحتی شما در تعیین وقت‌ ها می ‌شود، بلکه در منظم نشان دادن فعالیت های سالن شما نیز نقش مهمی دارد. همچنین، هنگامی که مشتریان شما ببینند که می توانند به صورت آنلاین به تعیین وقت و رزرو بپردازند، شما را به چشم یک بیزنس منظم نگاه می کنند.
معرفی خدمات: سوای از اینکه چه وب سایتی داشته باشید، وجود یک بخش خاص برای معرفی خدمات و محصولات، از واجبات کار است. در این بخش، سعی نکنید نحوه ارائه خدمات خود را به طور کامل و با جزئیات توضیح دهید چرا که باعث شلوغ شدن وب سایت و حوصله سر بر شدن مطالب شما می شود.

مقالات دیگر: میکروبلیدینگ سعادت اباد
آموزش مشتریان: سعی کنید یک سری از آموزش‌ های کوچک و ساده، که در خانه قابل انجام هستند را در وب سایت خود قرار دهید تا هم کار خود را برای خدمات ساده راحت تر کنید، و هم نشان دهید که به کار خود مسلط هستید.
ریسپانسیو بودن وب سایت: بدون شک، بسیاری از مشتریان، خانم‌های خانه داری خواهند بود که تمایل دارند همه کارهای مجازی خود را با کمک گوشی انجام دهند. اگر سایت شما ریسپانسیو باشد، مشتری می ‌تواند تمامی‌ کارهایش با وب سایت را در گوشی انجام دهد.
 

10 مزیت طراحی سایت سالن زیبایی

دیده شدن بهتر: ایجاد یک وب سایت برای سالن زیبایی به شما این امکان را می‌ دهد که با چندین برابر سرعت بیشتر از روش‌های سنتی، دیده شوید. حضور شما در فضای آنلاین باعث می‌ شود تا دیگران راحت تر بتوانند شما و خدمات شما را ببینند و با کار شما آشنا شوند.
تقویت فرایند‌های ارتباط با مشتریان: دسترسی راحت تر مشتریان به شما از طریق فضای وب سایت، میزان دلبستگی آنان به شما و فعالیت شما را افزایش می‌دهد.
کاهش هزینه‌ها: با کمک وب سایت، دیگر لازم نیست برای تبلیغات و یا ارتباط با مشتریان فعلی خود، از روش‌ها و تکنیک‌های گران قیمت تبلیغاتی استفاده کنید.
تقویت برندیگ: با کمک وب سایت، به راحتی می‌توانید اهداف و نقاط قوت خود را به مشتریان خود نشان دهید.
افزایش سرعت و بازدهی تبلیغات: امروزه و با کمک وب سایت‌ها، برای رساندن پیام خود به مشتریان، تنها به یک وب سایت و اینترنت نیاز دارید! پس منتظر چه هستید!
راحت تر کردن برنامه ریزی: داشتن یک وب سایت می‌ تواند با خودکار کردن فرآیندهای خاص، مانند درخواست خدمات مشتری و پردازش سفارش، در وقت شما صرفه جویی کند و برنامه ریزی های شما را آسان تر کند. دیگر دوران نوشتن نام مشتریان بر روی کاغذ به پایان رسیده است!
افزایش اعتماد سازی: داشتن یک وب سایت کامل و بی نقص به مشتریان شما نشان می‌دهد که شما یک سالن حرفه ای هستید و در مورد کسب و کار خود جدی و حرفه ای عمل می‌کنید.
جمع آوری اطلاعات ارزشمند: از یک وب سایت می ‌توان برای جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان و علایق آنها استفاده کرد. این می ‌تواند به شما کمک کند تا با درخواست‌های مشتریان بیشتر آشنا شوید و مهارت های خود را بهبود دهید.
اطلاع رسانی بهتر: با کمک یک وب سایت منظم و کامل، می ‌توانید هر نوع تغییر برنامه و یا بهبود وضعیت سالن را اطلاع رسانی کنید، بدون آن که نیاز باشد بابت آن هزینه خاصی بپردازید.
جذب مشتریان بیشتر: در انتها نیز، وجود تمامی مزیت‌های بالا، در نهایت باعث می‌شود تا مشتریان شما نیز به شما احترام بگذارند و دیگران را نیز به استفاده از خدمات شما ترویج کنند.
اگر شما نیز بعد از خواندن این مطلب، تصمیم به سفارش ساخت وب سایت برای سالن زیبایی خود گرفته اید، باید گفت که در حالت کلی، مراحل سفارش ساخت سالن زیبایی در مجموعه مهرگان به صورت زیر است:

انتخاب هدف و قصد خود از طراحی وب سایت
تماس با کارشناسان و توضیح نیاز خود به صورت شفاف و کامل
بررسی نیاز‌های شما توسط متخصصان
ارائه قیمت حدودی برای طراحی وب سایت
شروع فرایند طراحی و انتخاب قالب مورد نیاز برای طراحی
ارائه نسخه اولیه به مشتری برای تائید
اتمام فرایند طراحی سایت سالن زیبایی
بررسی سایت توسط کارفرما و انجام ویرایش ‌های نهایی
اتمام کار و ارائه سایت کامل شده به کارفرما
در آخر، اگر قصد داشته باشید تا وب سایت خود را به روز و کارآمد نگه دارید و نیاز به خدمات بهینه سازی سایت داشتید، باز هم می ‌توانید از مهرگان کمک بگیرید.

منبع: https://www.khabarfoori.com/

وام مسکن جوانان ۴ میلیارد تومان می شود/ پرداخت ۱۵ سال بعد

 سرپرست بانک مسکن شرایط پرداخت تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان برای افتتاح کنندگان در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

علی عسکری با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن جوانان برای افتتاح کنندگان در سال 1402 افزایش یافته است، اظهار کرد: سقف تسهیلات اعطایی برای افتتاح کنندگان سال 1402 و در مناطق مختلف کشور و متناسب با مبلغ واریزی با تغییراتی همراه شده است که این مبلغ در سال پنجم در شهر تهران 16 میلیارد ریال، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت، 14 میلیارد ریال و در سایر مناطق 12 میلیارد ریال خواهد بود.

مقالات دیگر:اجاره پنکه ایستاده غرب تهران

وی ادامه داد: سقف تسهیلات متعلقه بعد از گذشت 15 سال تمام در شهر تهران 40 میلیارد ریال، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت، 34 میلیارد ریال و در سایر مناطق 28 میلیارد ریال خواهد بود.

وی گفت: حداقل مبلغ برای افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در تمام مناطق جغرافیایی کشور 8 میلیون ریال است و درصورتی که سپرده گذاران بخواهند از سقف تسهیلات بهره‌مند شوند می‌باید براساس دستورالعمل های موجود مبالغ بیشتری واریز کنند.

پیش از این و در سال 1401 با موافقت بانک مرکزی حداقل مبلغ سپرده‌گذاری برای وام مسکن جوانان از 200 به 400 هزار تومان و سقف تسهیلات حساب مذکور از 1 میلیارد تومان، 850 و 700 میلیون تومان تعیین شده برای سال 1400 به مبالغ 2، 1.7 و 1.4 میلیارد تومان در سال 1401 به ترتیب در تهران، مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و سایر مناطق شهری، برای حساب‌های افتتاحی سال 1401 افزایش یافت.

در زمان حاضر متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در شهر تهران به حدود 60 میلیون تومان رسیده و وام 4 میلیارد تومانی می‌توان حدود 66 متر واحد مسکونی خریداری کرد. البته به این شرط که در سال 1417 متوسط قیمت مسکن ثابت بماند! با توجه به این مسئله به‌نظر نمی‌رسد برنامه جدید بانک مسکن برای افزایش سقف وام تاثیر چندانی در قدرت خرید "جوانان" نداشته باشد.

مقالات بیشتر:دفتر ازدواج غرب تهران

خدمات سالن های زیبایی

 خدمات سالن های زیبایی بسیار متنوع و متفاوت هستند و هر یک از آنها برای یک قسمت از بدن و یا صورت بانوان به کار برده می شوند که بسیاری از آنها امروزه به میزان زیادی مورد توجه قرار گرفته اند و به وفور توسط بانوان به کار برده می شوند.  به عبارت دیگر روش های زیبایی زنانه رفته رفته جایگاه خود را به روش های جدیدتری می دهند و روش های قدیمی را کنار می زنند. از این جهت با هم در این مطلب به بررسی جدیدترین خدمات آرایشی در سالن های زیبایی بانوان می پردازیم تا شناخت کافی نسبت به برخی از این روش های زیبایی که بسیار محبوب واقع شده اند، به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه سالن زیبایی سعادت آباد بروید.

خدمات سالن های زیبایی
3 مورد از مهمترین خدمات سالن های زیبایی که از پر درآمدترین و مهمترین خدمات زیبایی بانوان به حساب می آیند، عبارتند از:
خدمات زیبایی دائمی
خدمات زیبایی ناخن از جمله کاشت ناخن
فیشیال پوست صورت
هر یک از این روش ها بخش ها و شاخه های متعددی دارند و به یک قسمت کاملا جداگانه تقسیم بندی می شوند و به شرح زیر هستند.

 

خدمات زیبایی دائمی
خدمات زیبایی دائمی که از جدیدترین خدمات آرایشی محسوب می شوند به منظور آرایش دائم صورت زنانه به کار می روند و به کمک این خدمات، بانوان می توانند از آرایش دائمی بهره مند شوند تا میزان استفاده از لوازم و تجهیزات آرایشی برای آنها کاسته شود؛ به صورت کلی آرایش دائم صورت زنانه باعث می شود که در تمامی مواقع شبانه روز این عزیزان بتوانند زیبایی خود را حفظ کنند و در هر زمانی بدون استفاده از لوازم آرایشی زیبایی خود را داشته باشند. همین موضوع موجب شده تا خدمات زیبایی دائمی بسیار مورد استقبال قرار بگیرند. این روش برای ابرو، چشم و لب انجام می شود که مهمترین آنها میکروبلیدینگ ابرو است و بیشترین کاربرد را در بین انواع دیگر خدمات دائمی زیبایی در بین بانوان خواهد داشت.

میکروبلیدینگ ابرو
میکروبلیدینگ ابرو به عنوان جدیدترین خدمات آرایشی به شکل کم تهاجمی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود و با درد بسیار کمی همراه است. در این روش از دستگاهی به نام کارتریج بهره گرفته می شود که این دستگاه مجهز به سوزن های نانو است و شیار هایی شبیه به تار مو را در قسمت ابرو ها ایجاد می کند. نتیجه حاصل از میکروبلیدینگ ابرو بسیار نچرال و طبیعی است و رضایت بانوان را تا کنون به دست آورده است. لازم به توضیح است که این روش در حال حاضر نه تنها برای بانوان بلکه به منظور ترمیم ابروهای آقایان نیز به کار برده می شود.

هاشور ابرو شهرک غرب

فواید میکروبلیدینگ ابرو

مهمترین فواید میکروبلیدینگ ابرو که موجب شده تا توجه بانوان و حتی آقایان به آن جلب شود، از قبیل زیر خواهند بود:

دائمی بودن این روش و امکان استفاده از نتایج آن تا چند سال
ایجاد جلوه و ظاهر طبیعی و نچرال بودن نتیجه حاصل از میکروبلیدینگ
عدم نیاز به بیهوشی کامل
ایجاد جراحت های بسیار جزئی
عدم ایجاد خونریزی
عدم وجود محدودیت سنی و جنسی برای استفاده از این روش
و...
 

خدمات زیبایی ناخن و انواع کاشت ناخن
انواع خدمات زیبایی ناخن در آرایشگاه های زنانه با استقبال خوبی مواجه گردیده اند و از پر متقاضی ترین خدمات سالن های زیبایی محسوب می شوند. به عنوان مثال: کاشت ناخن پا، کاشت ناخن دست، پدیکور و مانیکور از خدمات زیبایی ناخن محسوب می شوند که توجه ها به سوی انها جلب شده است اما با این وجود انواع کاشت ناخن در مقایسه با پدیکور و مانیکور بیشتر مورد توجه قرار دارند. کاشت ناخن همان طور که می دانید روشی است که در آن از مواد اولیه مخصوص یعنی ژلیش و یا ناخن مصنوعی برای کاشت استفاده می شود.

کاشت ناخن در نوژا سعادت آباد

 در این روش ناخن مصنوعی یا ژلیش بر روی ناخن طبیعی بانوان قرار می گیرد و عملیاتی بر روی آن انجام می شود تا ظاهر بسیار طبیعی و مناسبی پیدا کند. پس از پایان عملیات کاشت ناخن، آرایشگر طرح و رنگ دلخواه ناخن را برای بانوان بر روی ناخن کاشته شده طراحی می کند. لازم به توضیح است که کاشت ناخن به صورت یک روش دائمی شناخته می شود که نتیجه حاصل از آن در حدود یک ماه بر روی ناخن باقی می ماند.

مهمترین انواع کاشت ناخن که توسط بانوان در سالن زیبایی زنانه به کار برده می شوند از قبیل زیر هستند:

کاشت ناخن پا
کاشت ناخن دست
کاشت ناخن کوتاه
کاشت ناخن طبیعی
کاشت ناخن با ژل
کاشت ناخن پودری
و...
 

فیشیال پوست صورت
یکی از علل حضور بانوان در آرایشگاه ها به منظور دریافت خدمات سالن های زیبایی، بهره بردن از خدمات فیشیال پوست صورت است که مزایای بسیار زیادی برای پوست بانوان به همراه دارد و از سوی پزشکان توصیه می شود که بانوان و حتی آقایان از این روش هر چند وقت یکبار برای افزایش سلامتی و زیبایی پوست خود استفاده کنند. فیشیال صورت که به آن پاکسازی پوست نیز گفته می شود، روشی کاملا غیر تهاجمی است که بدون هیچ درد و خونریزی یا جراحت در چند مرحله انجام می شود و نتیجه حاصل از آن موجب می شود که بسیاری از مشکلات پوستی برطرف شوند؛  با این وجود مهمترین مزایای فیشیال پوست صورت را میتوان از قبیل زیر نام برد:

جوانسازی پوست صورت
پاکسازی پوست صورت
از بین رفتن جوش های سر سیاه و سر سفید پوستی
تحریک ترشح کلاژن در پوست
برطرف شدن چروک های سطحی
از بین رفتن جوش و آکنه
آبرسانی پوست
افزایش رطوبت و لطافت پوست صورت
لایه برداری عمیق از پوست و برطرف شدن سلول های مرده سطح آن
و...
 

لازم به ذکر است که در بسیاری از سالن های زیبایی زنانه یا مردانه برای فیشیال پوست صورت از دستگاه های مختلفی نیز استفاده می شود که مهمترین انواع دستگاه فیشیال صورت عبارتند از: دستگاه میکرودرم آبریژن، دستگاه هیدروفیشیال و دستگاه فیشیال کندلا.

علاوه بر این دستگاه ها، به مواد دیگری نیز برای پاکسازی پوست با این روش نیاز خواهد بود که مواد اولیه برای هر شخصی، متناسب با شرایط پوستی او به کار برده می شوند؛ به نحوی که برای اشخاص با پوست چرب از مواد اولیه متفاوتی در مقایسه با بانوان و یا آقایان با پوست خشک بهره گرفته می شود.

کلام پایانی
خدمات سالن های زیبایی که در این مطلب به آنها اشاره شد، در اکثر سالن های زیبایی کشور برای بانوان ارائه داده می شوند اما برای بهره بردن از آنها بهتر است تا سالن های زیبایی تخصصی و حرفه ای را انتخاب کنید تا از نتیجه عملیات رضایت داشته باشید و به بهترین شکل بتوانید زیبایی و سلامتی خود را افزایش دهید. در انتهای این مطلب، به خاطر داشته باشید که جدیدترین خدمات آرایشی باید برای هر کسی متناسب با شرایط و وضعیت او به کار برده شوند. در میان خدمات زیبایی ذکر شده در این مطلب، ممکن است که برخی از آنها برای شما عزیزان بر حسب شرایط جسمی شما مناسب نباشند و بهتر است که در این زمینه از آرایشگر ها راهنمایی دریافت کنید تا مطمئن شوید که خدمات زیبایی مورد نظرتان برای شما بدون ضرر خواهد بود و یا خیر. به عنوان مثال: خدمات زیبایی دائمی و مهمترین نوع آن یعنی میکروبلیدینگ ابرو ممکن است تا برای کسانی که دارای دیابت، بیماری های قلبی و یا بیماری های خاص باشند، به عنوان یک روش مناسب در نظر گرفته نشود و خطراتی را برای آنها به همراه داشته باشد.

منبع: https://www.fardanews.com

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 صفحه بعد