x تبلیغات
onlinetabliq

پیشنهاد پلیس راهور به شرکت‌های بیمه

 رئیس پلیس راهور فراجا از شرکت‌های بیمه خواست که با هزینه کردن درجهت کاهش تصادفات رانندگی، میزان پرداختی‌های خود برای جبران خسارات مالی - جانی تصادفات را کاهش دهند.

ایسنا: رئیس پلیس راهور فراجا از شرکت‌های بیمه خواست که با هزینه کردن درجهت کاهش تصادفات رانندگی، میزان پرداختی‌های خود برای جبران خسارات مالی - جانی تصادفات را کاهش دهند.

سردار سید کمال هادیانفر درباره راهکارهای کاهش خسارات جانی و مالی تصادفات رانندگی در کشور گفت: تاکید زیادی داریم که همه دستگاه‌ها با تمام وجود و امکانات پای کار بیایند و معتقدم این اقدام تا حد زیادی انجام شده اما نیازمند منابع است چراکه منابع ما مستهلک شده است.

مقالات بیشتر:تم تولد غرب تهران

وی یکی از بخش‌های موثر در تامین منابع را شرکت‌های بیمه اعلام و اظهارکرد: بیمه ‌ها سالانه بیش از ٣۵ هزار میلیارد خسارت تصادفات را پرداخت می کنند که رقم بالایی است، این درحالیست که اگر مثلا ٣٠ درصد آن را برای دستگاه‌هایی مانند اورژانس، هلال احمر، پلیس راهور و ... که در کاهش تصادفات نقش دارند سرمایه گذاری کنند، در نهایت با پیشگیری از وقوع تصادفات میزان پرداختی خودشان نیز کاهش پیدا می‌کند.

هادیانفر افزود: اعلام آمادگی می‌کنیم که بنشینیم و وقت بگذاریم و طرح مشترکی تعریف کنیم به جای اینکه بیمه ارقام زیادی را برای دیه فرد فوت شده، دیه مجروحان و ... پرداخت کند، یک سوم آن را سرمایه گذاری کند، آن وقت ما به ازای یک سوم دیه هر فرد فوت شده که شرکت‌های بیمه پرداخت می‌کنند، می‌توانیم ٢٠ کشته کمتر بدهیم. این یک اقدام خوب است و در واقع بیمه‌ها با پرداخت یک سوم دیه یک فوتی در تصادفات دیه کامل حدود ٢٠ نفر را پرداخت نخواهند کرد.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: واقعا نمی‌دانم چرا شرکت‌های بیمه این کار را که در واقع سرمایه‌گذاری برای خودشان و جامعه است، انجام نمی‌دهند.

وی هزینه کردن برای کاهش تصادفات را عین سرمایه‌گذاری و سود دانست و گفت: این یک سرمایه گذاری برای کشور است و اتلاف و هدر رفتن سرمایه‌ نیست. امیدوارم که ظرفیت‌های پنهان و آشکار برای کاهش تصادفات رانندگی در کشور فعال شوند.

مقالات دیگر:وکیل پونک

۴ پیام‌رسان داخلی به هم متصل شدند

 ۴ سکوی ایرانی بله، ایتا، گپ و آی گپ با ارائه به‌روزرسانی به مرکز پیام یکدیگر متصل شدند تا کاربران هرکدام از این پیام‌رسان‌ها امکان ارسال پیام به هم را داشته باشند.

 

به گزارش مشرق، وعده اتصال پیام رسان های بومی ایرانی که توسط عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، داده شده بود عملی شده و ۴ پیام رسان بله، ایتا، گپ، و آی گپ به یکدیگر متصل شدند.

اتصال این ۴ پیام رسان به این معنی است که کاربران هر یک از آن ها می‌توانند به مخاطبان خود در سه پیام رسان دیگر پیام ارسال کنند. کاربران در صورت تمایل بعد از اجرای به روزرسانی امکان اتصال به مرکز پیام و اعلام موافقت خود در زبانه حریم خصوصی و امنیت می‌توانند این ویژگی را فعال کنند.

مقالات بیشتر:ظروف کرایه نارمک

بر اساس وعده ای که زارع پور داده است دو پیام رسان دیگر سروش پلاس و روبیکا هم در آینده به این جمع اضافه خواهند شد تا کاربران آن ها هم امکان ارسال پیام به مخاطبین خود در دیگر پیام رسان های بومی را داشته باشند.

پیش از این وزیر ارتباطات اعلام کرده بود که پیام رسان های بومی به یکدیگر متصل خواهند شد و قرار بود که این وعده در دهه فجر ۱۴۰۱ اجرایی شود که اکنون با تاخیر صورت پذیرفته است.

مقالات دیگر:سالن عقد تهران

چگونه مراقب بهداشت فردی در سالن های زیبایی و یا کلینیک های پوست باشیم؟

 چگونه مراقب بهداشت فردی در سالن های زیبایی و یا کلینیک های پوست باشیم؟

(اخبار رسمی): همان طور که می دانید امروزه سالن های زیبایی مورد استفاده قشر زیادی از افراد جامعه قرار گرفته اند و همچنین رونق بسیار زیادی نیز دارند.
افزایش جمعیت و تقاضا برای انجام خدمات در سالن های زیبایی به گونه ای شده است که رعایت بهداشت نیز از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. در این مقاله می خواهیم به موضوع بسیار مهمی بپردازیم و به این پرسش که چگونه مراقب بهداشت خود در سالن های زیبایی و یا کلینیک های پوست باشیم، پاسخ کامل و جامع دهیم.سالن های زیبایی و کلینیک های پوستی از جمله مکان هایی می باشد که با سلامت و بهداشت افراد ارتباط مستقیم دارد و هرگونه کاستی و بی اهمیتی در این مورد باعث بروز بیماری های بسیار زیادی در افراد می شود. این رعایت بهداشت باید هم از جانب آرایشگران و متصدیان کلینیک ها باشد و هم از طرف کسانی که از خدمات استفاده می کنند. برای رعایت بهداشت در سالن های زیبایی و مراکز پوستی باید استفاده از اقلام بهداشتی یکبار مصرف و حوله یکبار مصرف فراموش نشود.

چرا رعایت بهداشت در سالن های زیبایی و کلینیک های پوست اهمیت دارد؟

رعایت بهداشت در سالن های زیبایی و کلینیک های پوست دلایل بسیار زیادی دارد و همچنین بسیار مهم و حیاتی است. رعایت بهداشت در مراکز بهداشتی و سالن های زیبایی به وسیله آرایشگر و یا متصدی آن بسیار حائز اهمیت می باشد و شما نیز باید رعایت بهداشت را مورد توجه قرار دهید. شما باید بدانید که چه نکاتی باید به وسیله متصدیان رعایت شود و درصورت رعایت نکردن آن، به آن ها متذکر شوید تا آسیبی نبینید. باید در هنگام کار متوجه این نکات بهداشتی باشید. بیماری های پوستی و عفونی بسیار زیادی وجود دارد که در سالن های زیبایی و کلینیک های پوستی شیوع پیدا کرده اند و افرادی که بهداشت را رعایت نکنند ممکن است دچار این بیماری ها شوند. بعضی از این بیماری ها می تواند آسیب های پوستی و یا قارچی باشند که پس از دوره مصرف داروها درمان یابند. اما نگرانی ما از بابت بیماری های عفونی مانند ایدز و هپاتیت می باشد که به راحتی می تواند به وسیله اقلام تیز و آلوده به افراد منتقل شوند و بیماران نیز تا مدت زمان طولانی متوجه وجود این بیماری نباشند. استفاده از ملافه و زیرانداز یکبار مصرف و همچنین حوله یکبار مصرف نیز از سرایت بیماری ها جلوگیری می کنند.

چگونه بهداشت خود را رعایت کنیم؟

نحوه رعایت بهداشت فردی در ارایشگاه ها به شکل است؟ در این قسمت به شرح کامل این موضوع برای شما می پردازیم تا نکته ای را از قلم نیاندازید و فراموش نکنید. باید در انتخاب سالن های زیبایی و یا کلینیک های پوستی دقت کافی داشته باشید و مراکزی را انتخاب کنید که بهداشت را به طور کامل رعایت کنند. رعایت بهداشت باید تعویض به موقع ملافه و زیرانداز یکبار مصرف باشد همچنین باید به صورت مکرر ماسک و دستکش خود را تعویض کنید تا در معرض میکروب ها قرار نگیرید. استفاده از حوله شخصی باید مورد توجه قرار گیرد و هیچ گاه از رعایت این نکته کوتاهی نکنید تا دچار آسیب و بیماری نشوید. هیچ گاه از حوله های آرایشگاه استفاده نکنید زیرا ممکن است که اشخاص زیادی از آن استفاده کنند. بهترین وسیله حوله یکبار مصرف می باشد که بتوانید در هر خدماتی که می خواهید انجام دهید از آن استفاده کنید. آرایشگران و متصدیان سالن های زیبایی و یا کلینیک های زیبایی نیز باید در رعایت بهداشت و ضدعفونی کردن مکرر این مکان کوتاهی نکنند و به موقع این کارها را انجام دهند تا علاوه بر بر جلب رضایت مشتری ها، بهداشت آن ها نیز رعایت شود. فروشگاه اینترنتی باندپیچی نیز ارائه دهنده این خدمات و اقلام بهداشتی می باشد و بهترین کیفیت را ارائه می دهند.

مقالات دیگر: مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران

نحوه انتقال بیماری های در آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی

نحوه انتقال بیماری های در آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی به چه صورت است و آیا امر خطرناکی است؟در سالن های زیبایی و یا کلینیک های پوست درصورتی که بهداشت را به درستی رعایت نکنید ممکن است دچار بیماری هایی شوید و این بیماری ها برای شما مشکلات و دردسرهای خاصی در پی خواهد داشت. برای اینکه دچار بیماری نشوید ابتدا به وسایلی که آرایشگر برایتان استفاده می کند باید دقت کافی داشته باشید و بهترین وسایل، وسایل یکبار مصرف و آکبند می باشند. اگر پیشبندی که در سالن های زیبایی برای شما مورد استفاده قرار گیرد یکبار مصرف نباشد ممکن است از طریق تعریق بدن و یا زخم روی گردن بیماری هایی مانند هپاتیت بی و سی انتقال یابد. بهتر است این نکته را بدانید که ویروس هپاتیت می تواند تا یک هفته روی وسایل زنده باقی بماند و منتقل شود همچنین ویروس ایدز و هپاتیت نیز حدودا نیم ساعت زنده می مانند. حوله یکی دیگر از اقلامی می باشد که می تواند باعث سرایت بیماری های پوستی و عفونی شود و استفاده از حوله یکبار مصرف و یا شخصی باید مورد توجه قرار بگیرد.

آخرین خبر از صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۲

 آخرین خبر‌ها درباره صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی و نحوه واریز حقوق اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش نبض بازار، برخی رسانه ها از صدور احکام برای همه بازنشستگان خبر دادند اما این موضوع صحت ندارد و شامل تنها بخشی از بازنشستگان است.

مقالات بیشتر:تم تولد شهرک غرب

بنا برقول هایی که از سوی تامین اجتماعی داده شده است، احکام حقوقی سال جدید بازنشستگان کارگری در اردیبهشت صادر خواهد شد.

البته هنوز ابلاغیه افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صادر نشده است؛ مسئله اصلی، افزایش مستمری سایر سطوح است که نیاز به ابلاغ دارد.

در این میان، قرار بود این اتفاق تا قبل از پایان فروردین بیفتد و در روزهای پایانی فروردین احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شود؛ اما صدور احکام جدید بازنشستگان کارگری به اردیبهشت موکول شده است.

با این حساب، افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در اردیبهشت اعمال خواهد شد و به احتمال زیاد، مابه‌التفاوت فروردین با مستمری اردیبهشت پرداخت می‌شود.

حقوق فروردین ۱۴۰۲ آن‌ها بدون اعمال احکام جدید واریز شده است.

مقالات دیگر:خانه سالمندان شبانه روزی

تفاوت اصلی آرایشگاه زنانه با مردانه

 تفاوت و شباهت‌های زیادی میان آرایشگاه زنانه و مردانه وجود دارد که شناخت آنها خالی از لطف نیست. حیطه وظایف آرایشگری زنانه به نسبت مردانه دارای چالش‌های بیشتری است از این رو درآمد آرایشگاه‌های زنانه بسیار بیشتر از مردانه است. تنوع خدمات ارائه شده در آرایشگاه زنانه بسیار زیاد است که شناخت آنها باعث می‌شود تا در صورت تمایل بتوانید با دید آگاهانه نسبت به راه اندازی سالن زیبایی اقدام کنید. در صورت تمایل تا پایان مقاله تفاوت آرایشگاه زنانه و مردانه همراه ما باشید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شناخت مهم‌ترین تفاوت‌های آرایشگاه زنانه و مردانه

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره شد، تفاوت‌های مختلفی میان آرایشگاه‌های زنانه و مردانه وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

·فضای آرایشگاه

شاید به عنوان اولین تفاوت آرایشگاه زنانه و مردانه بتوان به فضای داخلی سالن اشاره کرد. با توجه به این که آرایشگاه زنانه خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد دارای فضای بزرگ‌تری است. بسیاری از خانم‌ها برای حضور در مراسم‌های مختلف ترجیح می‌دهند تا از خدمات آرایشی استفاده کنند. خانم‌ها رنگ کردن موها را دوست دارند و همواره سعی می‌کنند تا ناخن‌های مرتب و درخشانی داشته باشند.

تمام موارد بیان شده نشان می‌دهد که آرایشگاه زنانه از لحاظ ابعاد بسیار بزرگ‌تر از آرایشگاه مردانه است. در آرایشگاه مردانه تنها به پیرایش موها و مرتب کردن ریش‌ها پرداخته می‌شود. اگر بخواهید سالن زیبایی افتتاح کنید، با توجه به موارد بیان شده باید به دنبال انتخاب یک سالن بزرگ باشید.

مقالات دیگر: مرکز فیبروز ابرو غرب تهران

·دکوراسیون آرایشگاه

از تفاوت‌های دیگری که در بین آرایشگاه زنانه و مردانه وجود دارد، بحث دکوراسیون است. با توجه به این که فضای آرایشگاه زنانه بسیار بزرگ‌تر از آرایشگاه مردانه است، تعبیه دکوراسیون زیبا می‌تواند محیط داخلی سالن را بسیار چشم نواز کند. یکی از عوامل سودآوری آرایشگاه زنانه مرتبط با بحث دکوراسیون است. بخش پذیرش و انجام خدمات آرایشگاه زنانه با یکدیگر متفاوت است که این موضوع باعث می‌شود تا بتوان طراحی دکوراسیون را به صورت ترکیبی انجام داد. فضای آرایشگاه مردانه کوچک‌تر است و تنها می‌توان از یک سبک دکوراسیون برای محیط داخلی سالن استفاده کرد.  

 

·خدمات آرایشگاه

تفاوت دیگری که در آرایشگاه زنانه و مردانه به وضوح دیده می‌شود، بحث خدمات آرایشگاه است. در آرایشگاه‌ زنانه طیف گسترده‌ای از خدمات برای رفع نیاز بانوان ارائه می‌شود. از مهم‌ترین خدمات آرایشگاه زنانه می‌توان به اصلاح و کوتاهی مو، کراتینه، شنیون مو، رنگ و دکلره، کاشت مژه، لیفت مژه، اپیلاسیون، ترمیم ناخن و... اشاره کرد. در برخی از سالن‌های زیبایی علاوه بر خدمات بیان شده، ماساژ درمانی نیز ارائه می‌شود. در مقابل آرایشگاه مردانه تنها به اصلاح و پیرایش سر و صورت می‌پردازد که بالطبع درآمد کمتری نیز دارد.

 

·درآمد آرایشگاه

آرایشگری یک شغل بسیار پردرآمد در ایران و سایر کشورهای جهان است. به صورت میانگین آرایشگران زنانه درآمدی بین 30 تا 100 میلیون تومان در ماه دارند. یکی از تفاوت‌های دیگر آرایشگاه زنانه و مردانه مرتبط با درآمد است. خدمات گسترده‌ای که از سوی آرایشگاه زنانه ارائه می‌شود باعث شده است تا درآمد این قشر به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

 

آقایان نیز به نسبت خانم‌ها درآمد کمتری دارند چرا که خدمات محدودتری را ارائه می‌دهند. در مجموع در بحث درآمد می‌توان به عوامل دیگر نظیر مهارت آرایشگر، تعداد مشتریان، نوع خدمات ارائه شده و... اشاره کرد. در صورتی که بخواهید در شغل آرایشگری به درآمد قابل قبول دست پیدا کنید کافی است مهارت‌های خود را در این زمینه افزایش دهید.

·مدیریت آرایشگاه

به عنوان آخرین تفاوت میان آرایشگاه زنانه و مردانه می‌توان به مدیریت آن اشاره کرد. اگر بخواهید سالن زیبایی تاسیس کنید، باید به تفاوت‌های بیان شده در این مقاله توجه داشته باشید. به دلیل این که سالن‌های زیبایی، پذیرای بانوان هستند همواره باید برخی از نکات مهم را رعایت کنند. بسیاری از خانم‌ها به دنبال انتخاب سالن‌هایی هستند که خدمات خود را به شکل ایده‌ال و یکپارچه به مشتریان ارائه می‌دهند.

 

مدیریت آرایشگاه زنانه به مراتب از آرایشگاه مردانه سخت‌تر است. مدیران سالن زیبایی باید به دنبال خرید بروزترین تجهیزات آرایشی باشند تا بتوانند خدمات خود را به شکل ایده‌ال به مشتریان ارائه دهند. حساسیت خدمات آرایشگاه زنانه بسیار بیشتر از آرایشگاه مردانه است. در مجموع در بحث مدیریت آرایشگاه می‌توان گفت که چالش‌های پیش روی مدیران آرایشگاه زنانه بسیار بیشتر از مردانه است.

 

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده در این مقاله، در نهایت شغل آرایشگری به عنوان یک شغل نسبتا پردرآمد شناخته می‌شود. هر کدام از بهترین آرایشگر بانوان و مردانه با چالش‌های مختلفی روبرو هستند. با رشد چشمگیر سالن‌های زیبایی در دهه‌های اخیر، افرادی می‌توانند در این شغل به درآمد قابل توجه دست پیدا کنند که جوانب کار را به صورت کامل بسنجند. متمایز بودن خدمات ارائه شده باعث می‌شود تا نتیجه کار متفاوت شود. مدیران سالن‌ زیبایی اگر بخواهند سودآوری سالن خود را به شکل ملموسی افزایش دهند، باید با در نظر گرفتن شرایط جامعه از تجهیزات بروز و آرایشگران ماهر در سالن خود استفاده کنند.

 

 

لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی + طرز تهیه

 لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی + طرز تهیه

لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی، یکی از این روش‌ها است که هزینه به مراتب کمتری نسبت به سایر راه‌ها چون میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، تتو و … دارد.
همه ما دوست داریم که ابروهایی زیبا و شکیل داشته و نهایت تلاش خود را برای داشتن چنین چیزی به کار می‌بندیم. اما گاهی اوقات روش‌های بسیار ساده‌ای وجود دارد که به جای استفاده از آن‌ها، به سراغ راه‌های سخت‌تر و پرهزینه‌تر می‌رویم.
لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی، یکی از این روش‌ها است که هزینه به مراتب کمتری نسبت به سایر راه‌ها چون میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، تتو و … دارد. ابروها، به عنوان قاب صورت شناخته می‌شوند و باید در طراحی و زیبایی آن‌ها، نهایت دقت و ظرافت را به کار برد.


لیفت ابرو می‌تواند جوانی و زیبایی بیشتری به چهره شما بخشیده و جذابیت افزون‌تری به وجود بیاورد. با شناخت صابون لیفت ابرو و نوع کاربرد آن، می‌توانید به سادگی این ارتقا زیبایی و جوانی ابرو و چهره را رقم بزنید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره کاربرد و نوع استفاده از صابون لیفت ابرو و البته ساخت آن در منزل، بیشتر بدانیم.

مقالات دیگر: مرکز هاشور ابرو سعادت آباد
لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی چیست و چطور انجام می‌شود؟
صابون های ابرو دارای PH پایینی بوده و مقدار مناسبی گلیسیرین در فرمولاسیون خود دارند. در حقیقت شما می‌توانید از تمام صابون‌هایی که دارای درصد مناسبی گلیسیرین بوده و در ضمن PH پایینی داشته و از سوختن ابروها جلوگیری می‌کنند، برای این منظور استفاده کنید.
در حقیقت باید برای خرید صابون ابرو به این موضوع دقت داشته باشید که استفاده مداوم از آن، به ابروهای شما آسیب نزده و نتیجه معکوس در درازمدت نداشته باشد. دو موردی که تضمین کننده این موضوع در زمان خرید صابون لیفت ابرو خواهند بود، شامل فرمولاسیون با گلیسیرین و پایین بودن سطح PH هستند که در بالا نیز به آن‌ها اشاره شد.

چطور از صابون لیفت ابرو استفاده کنیم؟
برای استفاده از صابون لیفت ابرو، بهتر است گام‌های زیر را با دقت و مهارت دنبال کنید:

پیش از هر اقدامی، صورت خود را با استفاده از یک شوینده ملایم و آب شسته و به خوبی خشک کنید.
حال با استفاده از قلموی مخصوص ابرو که پیشتر آن را کمی مرطوب ساخته‌اید، مقداری صابون برداشته و آن را به آرامی و با دقت و ظرافت به ابروهای خود بکشید تا حالت گرفته و به فرم دلخواه دربیایند. (در نظر داشته باشید که رطوبت قلمو کم باشد، رطوبت زیاد از حد، موجب خواهد شد تا صابون ضعیف شده و قدرت لازم برای حالت دادن و لیفت ابرو را نداشته باشد.)
با طراحی درست ابروهای خود، به کمک صابون لیفت ابرو، آن‌ها را به آرامی شانه زده و سپس رها کنید تا صابون خشک شده و ابروها فرم دلخواه را به خود گرفته و نگه دارند.دقت داشته باشید که باید شانه زدن ابروها، به آرامی صورت گرفته و در صورتی که در انجام این کار زیاده‌روی کرده یا شدت عمل به خرج بدهید، امکان کنده شدن تارهای ابروی شما وجود خواهد داشت. به ویژه پس از آن که صابون ابرو خشک شد، به هیچ وجه نباید ابروهای خود را دست کاری کرده یا شانه و برس بکشید. پس از خشک شدن صابون، هر گونه شانه یا برس زدن ابروها، موجب کنده شدن و ریزش تارهای ابرو خواهد شد.


نحوه ساخت صابون ابرو خانگی
اگر می‌خواهید به جای خرید صابون ابرو، با ساخت آن در منزل، ضمن لذت بردن از این فرآیند، تا حدودی صرفه‌جویی نیز داشته باشید، این خبر خوش را برای شما داریم که ساخت این صابون‌ها، آن قدرها نیز سخت نبوده و می‌توانید در منزل، به راحتی این کار را انجام دهید.
برای ساخت صابون لیفت ابرو در خانه، به مواد اولیه زیر نیاز خواهید داشت:

موم زنبور عسل به اندازه یک پیمانه
روغن نارگیل به اندازه نصف پیمانه
روغن کرچک به اندازه نصف پیمانه
ویتامین E به اندازه یک چند قطره
پیش از انجام هر کاری، موم زنبور عسل را به روش بنماری گرم کرده و اجازه دهید به خوبی روان شود. پس از آن روغن نارگیل، روغن کرچک و ویتامین E را که از کپسول آن خارج کرده‌اید، به موم آب شده، اضافه نمایید. این مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا به یک ترکیب یکدست دست یابید.
سپس آن‌ها را در یک ظرف مناسب در یخچال قرار دهید تا سفت شده و به شکل یک صابون قابل استفاده باشند. شما می‌توانید هر بار با خارج کردن این صابون از یخچال، از آن استفاده کرده و بهتر است که مجدد صابون را در یخچال یا یک جای خنک قرار دهید.


روش پاک کردن صابون ابرو
برای پاک کردن صابون ابرو، بهترین روش استفاده از دستمال مرطوب آرایشی یا محلول‌های میسلار واتر است. باید به آرامی صابون را پاک کرده و هرگز ابروها را به یک سمت (به ویژه سمت مخالف رویش تاراهی ابرو) نکشید. به هر ترتیب شما باید مراقبت کنید که تار ابروهایتان در این فرآیند کنده نشود.

همین طور شما می‌توانید شستشو با آب و صابون ملایم را نیز امتحان کنید که همیشه به خوبی به پاک کردن آرایش زیرسازی یا تکمیلی کمک می‌کند. اما باز هم دقت داشته باشید که با شدت و به زور برای پاک کردن صابون از ابروهای خود اقدام نکرده و اجازه دهید دمای آب و تماس آن، رفته رفته صابون را پاک کند.


سخن پایانی
با استفاده از صابون لیفت ابرو، می‌توان کاری که نخ‌های لیفتینگ انجام می‌دهند را تا حدود زیادی، به شکل خانگی تامین کرد. به این شکل ضمن آن که دستکاری دائمی در چهره خود انجام نداده‌اید، می‌توانید به راحتی به ابروهای خود، فرم بهتری ببخشید.

 

منبع: نی نی بان

شرایط پیش‌ثبت‌نام مدارس غیر دولتی اعلام شد

 احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش، درباره شرایط پیش‌ثبت‌نام مدارس غیر دولتی توضیحاتی داد و گفت: شهریه مدارس غیردولتی ابلاغ شد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش از ابلاغ الگوی شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و شرایط پیش ثبت‌نام را در مدارس غیردولتی اعلام کرد.

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش درباره زمان ابلاغ الگوی شهریه به موسسان جهت تعیین نرخ افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید، اظهارکرد: الگوی شهریه مراکز و مدارس را ابلاغ کردیم.

مقالات بیشتر:بادکنک آرایی غرب تهران

وی افزود: یکی از تفاوت‌های الگوی شهریه سال جدید با سال گذشته در این است که سال گذشته کیفیت‌بخشی به شهریه اضافه کردیم و الگو بیش از ۱۰۰ امتیاز داشت و امکان افزایش شهریه تا ۲۰ درصد برای مدارسی که امتیاز کیفیت بخشی را کسب کرده بودند درنظر گرفته بودیم و مانند یک امتیاز مازاد تشویقی بود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را درون الگوی اصلی و در دل همین ۱۰۰ امتیاز دیده‌ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.

محمودزاده درباره شرایط پیش‌ثبت‌نام مدارس غیر دولتی نیز توضیح داد و اظهار کرد: پیش‌ثبت‌نام امری پذیرفته شده است و این امر برای کاهش دغدغه خانواده‌ها امکان‌پذیر است؛ اما شرایطی دارد از جمله اینکه پیش‌ثبت‌نام و پرداخت علی‌الحساب باید به اندازه شهریه سال قبل باشد و نباید با افزایش شهریه همراه باشد. همچنین آزمون و مصاحبه‌ای نباید در نظر گرفته شود و اگر به هر دلیلی دانش آموزی انصراف داد، شهریه‌اش باید بدون کاهش مسترد شود.

وی افزود: اگر متقاضیان مدرسه‌ای از صندلی‌هایش بیشتر باشد اولویت با دانش‌آموزان در محدوده جغرافیایی همان مدرسه است و تنها می‌توانند برای بقیه داوطلبان، آزمون و مصاحبه برگزار کنند.

مقالات دیگر:موسسه حقوقی غرب تهران

برخورد قانونی با مراکز زایمان تقویمی

 سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت با بیان این که تولدها و سزارین‌ها ثبت می‌شود، افزود: ناظران ما درصد سزارین را نسبت به تولد‌های معمولی بررسی می‌کنند که اگر شمار آن بیشتر باشد، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش «شیعه نیوز»، سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: با اشاره به این که زایمان‌های تقویمی به ضرر فرزند و مادر است، گفت: این کار خلاف موازین اخلاق، عرف، پزشکی و شرعی است.

سلیمان حیدری در رادیو گفت وگو با تاکید بر این که تلاش داریم تا از زایمان‌های تقویمی جلوگیری شود، گفت: در بخشنامه‌ای برای مراکز درمانی تاکید شد که از انجام این کار جلوگیری شود.

مقالات بیشتر:تم تولد سعادت آباد

اگر مراکز نیز این مسئله را رعایت نکنند، در ارزیابی و اعتبار بخشی آن تجدید نظر خواهد شد تا تا انعکاس کارکرد خود را ببینند.

سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت با بیان این که تولدها و سزارین‌ها ثبت می‌شود، افزود: ناظران ما درصد سزارین را نسبت به تولد‌های معمولی بررسی می‌کنند که اگر شمار آن بیشتر باشد، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

حیدری اظهار کرد: معاینات دوره‌ای مادران باردار به صورت منظم صورت می‌گیرد ولی اگر سزارین در یک روز خاص بیش از تعداد طبیعی باشد، از قبل قابل پیش بینی نیست ولی تاکید می‌شود تا همکاران رعایت کرده و مراکز این قانون را اعمال کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا چنین جنایتی با یک بخشنامه به سرانجام خواهد رسید یا خیر، افزود: این یک بعد از مطلب است و همکاران ما باید از بعد علمی قانع شوند که دست به این کار نزنند.

حیدری گفت: مطمئنا روی ابعاد دیگر هم کار می‌شود و این عمل، نسبت به قبل کاهش یافته است ولی هنوز مورد قبول وزارت بهداشت نیست.

مقالات دیگر:دفتر ازدواج با پذیرایی شام

فقط با این 3 ماسک طبیعی با موی وز خداحافظی کنید!

 فقط با این 3 ماسک طبیعی با موی وز خداحافظی کنید!

موی وز ناشی از مراقبت نامناسب است البته نه به این معنا که با خرید محصولات گران‌قیمت یا مراجعه مکرر به سالن‌های زیبایی پول زیادی بپردازید. با چند توصیه ساده و چند روش خانگی، به بهبود مو‌های وزوزی خود اقدام کنید.
چند نکته به منظور پیشگیری از وز شدن مو‌ها
از آن جا که دلیل اصلی موی وز، خشکی مو هاست، آن‌ها را در حالی‌که خشک هستند برس یا شانه نکنید، چون باعث شکستگی و تشدید وزی مو می‌شود.

مقالات دیگر: آموزشگاه ریموو فیبروز ابرو 
توصیه می‌شود بعد از هر شست و شو، رطوبت مو‌ها به آرامی با حوله خشک گرفته شود و با کمک انگشتان مرطوب دست و کمی نرم‌کننده پس از حمام، مو‌ها را صاف کنید و اجازه دهید به حالت طبیعی خشک شود.
برس و شانه با اندازه‌ای مناسب، با کیفیت و متناسب با حجم و جنس موهای‌تان برای صاف کردن استفاده کنید. اگر برای خشک کردن مو‌ها ناچارید از سشوار استفاده کنید حتما از سری پخش‌کننده حرارت سشوار استفاده شود تا از متمرکز شدن حرارت روی یک نقطه از سر پیشگیری شود.
برای وز نشدن موها، فقط ریشه را با حرارت کنترل‌شده سشوار، خشک کنید. این کار باعث میشود تا رطوبت ساقه و نوک مو‌ها حفظ شود.

در انتخاب محصولات بهداشتی و مراقبت مو محتاط باشید. این که چه نوع و چه مقدار لوسیون و نرم‌کننده استفاده شود به جنس مو‌ها و حتی فصل‌ها بستگی دارد. انتخاب درست این محصولات بهتر است با نظر متخصص پوست و مو انجام شود.

معرفی چند ماسک خانگی و ساده برای بهبود مو‌های وز و خشک
آووکادو
این میوه سرشار از مواد مغذی طبیعی است و روغن و پروتئین‌های آن، آب رسان و تقویت‌کننده مناسبی برای مو‌های وز است. نصف یک آووکادو را رنده و با چند قطره روغن نعناع آن را مخلوط کنید. مو‌ها را شامپو کنید، بعد از رطوبت‌گیری، ماسک را ۱۵ دقیقه روی مو‌ها ماساژ دهید و سپس بشویید.
روغن نارگیل
تاثیر معجزه‌آسای این روغن بر کسی پوشیده نیست! این روغن بسیار سنگین و برای نفوذ به اعماق مو بسیار مناسب است، اما در استفاده بیش از حد آن کمی احتیاط کنید به‌خصوص اگر مو‌های نازک و سبکی دارید. یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را تا نزدیک به ریشه مو ماساژ دهید.
در صورتی که روغن جامد است، قبل از استفاده، آن را کمی در مایکروویو گرم کنید. اگر موهای‌تان خیلی خشک و وز است، این ماسک را تا صبح روز بعد نگه دارید و بعدموهایتان را شست وشو دهید. این درمان شبانه به خشکی پوست سر در زمستان و رفع شوره خفیف کمک می‌کند.

ترکیب موز و روغن زیتون
یک موز را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط و پوره کنید. سپس مو و پوست سر را با آن ماساژ دهید. بعد از ۳۰ دقیقه موی سرتان را کامل با شامپو بشویید.
ترکیب کدو تنبل و عسل
کدو تنبل سرشار از ویتامین‌های A و C، بتاکاروتن پتاسیم و روی است. یک تا دو قاشق غذاخوری عسل را به یک فنجان پوره کدو‌تنبل اضافه کنید و موهای‌تان را با آن ماساژ دهید و برای ۱۵ دقیقه زیر کلاه دوش قرار دهید و بعد بشویید.


آب شکر
حدود یک قاشق چای‌خوری شکر در کف دست بریزید و با مقداری آب مخلوط کنید و روی مو‌های وز و خشک خود بکشید. با این روش شما در واقع یک اسپری موی خانگی درست کرده‌اید که با چند بار استفاده، تاثیر مثبت آن را خواهید دید.
سرکه سیب
شست و شوی موی سر با سرکه سیب باعث صافی و درخشندگی موی شما می‌شود. یک قاشق غذاخوری سرکه را با یک دوم لیوان آب مخلوط و روی مو‌های از قبل مرطوب‌شده خود اسپری کنید. اگر بوی سرکه آزاردهنده است می‌توانید چند قطره روغن معطر به آن بیفزایید. مو را شانه کنید و اجازه دهید ۵ دقیقه روی سر بماند و سپس بشویید. اسیدیته سرکه، کوتیکول‌های سطح خارجی مو را رفع می‌کند و منجر به صافی مو می‌شود.

منبع: نی نی بان

درباره سالن زیبایی سمیه خدایاری

 سالن زیبایی سمیه خدایاری به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه های بندر انزلی با همکاری متخصصان، خدمات متنوعی را به بانوان زیبادوست ارائه می دهد.

میکروبلیدینگ کار شهرک غرب

خدمات با کیفیت

ما در مرکز زیبایی سمیه خدایاری تلاش می کنیم تا با کمک کادر مجرب و حرفه ای، خدمات باکیفیتی را به شما ارائه دهیم.

 

احترام به خواسته شما

درخواست شما برای ما مهم است؛ بنابراین خدمات ما در راستای اجرای درخواست مورد نظر شماست.

 

پکیج زیبایی

پکیج های زیبایی سمیه بیوتی با کیفیت و هزینه مناسب کمک می کند تا بتوانید بیش از پیش به زیبایی خود اهمیت دهید.

منبع: https://hamgardi.com/

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 صفحه بعد