x تبلیغات
onlinetabliq

چند درصد مردم اروپا بعد از توالت دست‌هایشان را می‌شویند؟

 

انتشار آمار رعایت نظافت دست‌ها بعد از استفاده از سرویس بهداشتی در کشورهای اروپایی خبرساز شد.

در بین کشورهای بررسی شده فقط ۵۰ درصد از مردم هلند دستهای خود را بعد از بیرون آمدن از توالت می‌شویند، این در حالی است که ۹۶ درصد از مردم بوسنی دستهای خود را می‌شویند.

در بررسی انجام شده توسط WIN/Gallup در حوزه اروپا، مردم ترکیه نیز با ۹۴ درصد در رتبه دوم بعد از بوسنی قرار دارند.

۵۷ درصد از مردم پرتغال، ۸۴ درصد از مردم رومانی،۷۸ درصد از مردم ایسلند،۷۸ درصد از مردم سوئد و ۷۸ درصد از مردم آلمان نیز دستهای خود را بعد از توالت می‌شویند.

مقالات بیشتر: قالیشویی در تهرانسر

چند درصد مردم اروپا بعد از توالت دست‌هایشان را می‌شویند؟

در انگلیس ۷۵ درصد از مردم ، در سوئیس ۷۳ درصد از مردم، در روسیه ۶۳ درصد ، در فرانسه ۶۲ درصد،در اسپانیا ۶۱ درصد و در ایتالیا ۵۷ درصد دستهای خود را بعد از خروج از توالت با صابون می‌شویند.

در نمودار زیر نیز می‌توان دید چند درصد از مردمان این کشورها در اروپا روزانه استحمام می‌کنند.

چند درصد مردم اروپا بعد از توالت دست‌هایشان را می‌شویند؟

منبع:اطلاعات آنلاین

توقیف یک محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی در گمرک ایران

 پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

توقیف یک محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی در گمرک ایران
ماموران گمرک ایران یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی را توقیف کردند که حاوی نیترات پتاسیم و ساخت رژیم صهیونیستی بود که از طریق یک دستگاه کامیون حمل و جهت انجام تشریفات ترانزیت خارجی به مقصد کشور ازبکستان به گمرک بازرگان ارسال شده بود .

گروه اقتصاد و درآمد: ماموران گمرک ایران یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی را توقیف کردند.

به گزارش جماران، این محموله کود شیمیایی حاوی نیترات پتاسیم و ساخت رژیم صهیونیستی بود که از طریق یک دستگاه کامیون حمل و جهت انجام تشریفات ترانزیت خارجی به مقصد کشور ازبکستان به گمرک بازرگان ارسال  شده بود که توسط مأموران گمرک توقیف شد.

روابط عمومی گمرک ایران اعلام کرد: واردات و ترانزیت هر گونه کالای ساخت رژیم صهیونیستی از طریق گمرکات ایران ممنوع است و به تازگی کنترل‌های شدیدی بر روی این کالاها از طرف مأموران گمرک صورت می گیرد.

مقالات مرتبط دیگر: ظروف کرایه لواسان

رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود

 ایسنا/ایلام امام جمعه شهرستان دهلران تیراندازی در مراسم عزا و عروسی را مردود دانست و گفت: می‌طلبد ریش سفیدان و معتمدان که نقش تاثیرگذاری در بین عامه مردم دارند اهتمام ویژه‌ای در راستای برچیده شدن این رسم غلط داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحسن موسوی» در جلسه هم‌اندیشی با معتمدان و ریش سفیدان بخش دشت عباس، اظهار کرد: خوشبختانه رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی که بعضا باعث بروز خسارات جبران ناپذیری برای خانواده‌ها می‌شود به صورت محسوسی کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه نقش معتمدان و ریش سفیدان در کاهش تیراندازی‌ها تاثیرگذار بوده است، گفت: هر چند مهارت تیراندازی عملی مستحب است ولی جای تیراندازی در مجالس عزا و عروسی نیست و ساز وکارهای مربوط به خود را دارد.

امام جمعه شهرستان دهلران تصریح کرد: می‌طلبد ریش سفیدان و معتمدان که نقش تأثیرگذاری در بین عامه مردم دارند اهتمام ویژه‌ای در راستای برچیده شدن این رسم غلط داشته باشند.

مقالات دیگر: ظروف کرایه فرمانیه

ماجرای طرحی که تهران را تمیز می‌کند

 

تمیزی و نظافت شهر از دیرباز دغدغه پایتخت‌نشینان بوده و برای شهروندان اهمیت بسیاری دارد تاجایی که با کوچکترین کم‌کاری از سوی شهرداری نمود بیرونی پیدا کرده و دید مردم را به مدیریت شهری منفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهر تهران به عنوان پایتخت ایران و یکی از شهر‌های بزرگ و پرجمعیت آن، با مسائل بسیاری در زمینه مدیریت پسماند مواجه است. افزایش روز افزون جمعیت و تولید حجم عظیمی از پسماند‌ها ایجاب می‌کند که سیستم‌های قوی و کارآمد برای مدیریت صحیح پسماند آن به کار گرفته شود.

به هرحال نظافت و تمیز بودن شهر مطالبه بر حقی است که شهروندان از مدیریت شهری دارند، اما اگر پیمانکاران در انجام وظایف خود تعلل کنند این موضوع در سطح شهر نمایان شده و علاوه‌بر شهروندان، مدیران شهری را درگیر خواهد کرد. در گزارش زیر به بررسی وضعیت عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و مقایسه آن با دوره قبل می‌پردازیم.

با توجه به اهمیت موضوع پاکیزگی و تنظیف شهر از تیرماه سال گذشته با حکم شهردار تهران مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تغییر کرد و از همان زمان دوماموریت اصلی تحت عنوان تنظیف و آراستگی و مدیریت پسماند به این سازمان سپرده شد. در کنار این مورد برنامه جدیدی تدوین شد تا اصلاح نوع انعقاد قرارداد‌ها و اعمال فهرست بهای قرارداد اتفاق بیفتد و شاهد تحول در حوزه پیمانکاری نظافت شهر باشیم.

مقالات بیشتر: قالیشویی در گیشا

طرح جدید نظافت شهری رونمایی شد

۱۶ دی ۱۴۰۲ همزمان با نودمین پویش امیدوافتخار از طرح جدیدی در حوزه نظافت شهری رونمایی شد و رسما عملیات اجرایی نظام تحول امور رفت‌وروب، نظافت و مدیریت پسماند شهر تهران با حضور شهردار تهران و سایر مدیران شهری برای اولین‌بار در پایتخت کلید خورد. همچنین در این مراسم کارخانه بازیافت پسماند ساختمانی ۳۳۰۰ تنی در منطقه۴ به بهره‌برداری رسید.

موضوع این طرح تحول یکپارچه خدمات شهری در حوزه رفت و روب، نظافت و تنظیف شهری بود که موجبات مدیریت یکپارچه شهری را در حوزه مدیریت پسماند فراهم کرد. اجرای طرح نوماند از دیگر مسائل مطروحه در آن طرح بود ضمن اینکه در طرح تحول میانگین سنی خودرو‌های ماشین پسماند را از ۱۰ به ۴ سال قرار دادند. به عقیده سکینه بدرلو، معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تا قبل از اجرای این طرح ماشین صفر در سازمان پسماند وجود نداشت، اما پس از اجرای طرح مذکور حدود ۶۰۰خودروی صفر به این بحث ناوگان رفت‌وروب شهر تهران اضافه شد که بخشی از طریق بخش خصوصی و بخشی نیز توسط خود سازمان مدیریت پسماند تهیه شده است.

آن طور که از صحبت‌های بدرلو برداشت می‌شود یکی دیگر از دلایل افزایش خودرو‌های جدید برای نظافت شهر افزایش انگیزه پیمانکاران در راستای افزایش مدت زمان قراردادهایشان از یک به ۳ سال بود، چراکه پس از بسته شدن قرارداد‌های جدید با پیمانکاران خودرو‌های جدید نیز وارد چرخه نظافت شدند.

به علاوه در گذشته قرارداد پیمانکاران ۱۴۸پیمان بوده؛ درحالی‌که شهر تهران ۲۲منطقه دارد و این موضوع نشان می‌دهد که به‌دلیل ضعف‌ها، تعداد قرارداد‌ها و مدت قرارداد‌ها (یک‌ساله) با چالش‌های زیادی روبه‌رو بوده است. در حالیکه در قرارداد‌های جدید تحول و بهبود مورد نظر قرار گرفته از تعداد ۱۵۴ قرارداد به ۱۴ قرارداد رسیده است.

 

قرارداد‌هایی منسجم با محتوایی عادلانه بسته شد

آن‌طور که پیداست طرح تحول باعث ورود پیمانکاران قوی شده و نظارت خوب و یکپارچه را رقم خواهد زد. تغییر محتوای قرارداد‌ها نیز به منسجم و عادلانه شدن آن‌ها کمک می‌کند تا جایی که امروزه به صورت یک زمین و یک کیلو زباله قرارداد‌ها محاسبه می‌شود.

از طرفی کوتاه بودن زمان قرارداد پیمانکاران باعث می‌شود تا پیمانکاران قدرت ریسک‌پذیری در سرمایه‌گذاری مطلوب را از دست بدهند و برای آینده شغلی خود برنامه‌ریزی کنند. پیمانکاران دوره قبل نمی‌دانستند می‌توانند در محدوده قرارداد فعلی سرمایه‌گذاری کنند یا خیر و آیا سال آینده هم همین محدوده را در اختیار دارند یا خیر.

وضعیت پاکبان‌ها چگونه بود

از پیمانکاران که بگذریم وضعیت پاکبان‌ها نیز در دوره گذشته تعریف چندانی نداشت. وقتی یک پیمانکار از ماندن خودش در محدوده شغلی خاص مطمئن نباشد چگونه می‌تواند برای پاکبان‌ها شرایط مناسب فراهم کند؟

اما با اجرای طرح جدید معیار‌های مخصوص و بر اساس جغرافیا و جمعیت منطقه و طبق بررسی مناطق اطراف صورت گرفته است تا حدود اعتدال رعایت شود. در دوره گذشته علاوه بر اینکه رقابتی بین پیمانکاران وجود نداشت، نحوه کشف قیمت از معیار مناسبی برخوردار نبود که باعث شد هر پیمانکار رقم‌های مختلفی را دریافت کند.

افزایش حقوق پاکبان‌ها

از محاسن دیگر طرح جدید این است که پرداختی و اضافه‌کار کارگران و پاکبانان علاوه بر اینکه قانونی و به موقع می‌شود، افزایش خواهد یافت تا انگیزه بیشتری نسبت به‌کار خود داشته باشند و عملکرد خوبی را ارائه دهند. همچنین به گفته رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در بحث بسته خرسندساز نیز پاکبان‌ها از بیشترین آیتم‌های این بسته بهره‌مند خواهند شد.

تعیین مسافت مشخص برای پاکبان‌ها

همچنین در این طرح مشخص شده که هر پاکبان باید مسافت مشخصی را نظافت کند. بدرلو در این رابطه اظهار داشت: براساس این طرح، مسافت ۱۰تا ۱۳هزار مترمربع برای کارگران مشخص شده و در کوچه‌هایی که عرض بیشتر دارند، متفاوت است که این امر منجر به آن می‌شود که قیمت واقعی نظافت شهر استخراج شده و به ازای میزانی که رفت‌وروب شده به پیمانکاران پول پرداخت شود؛ این درحالی است که در گذشته اینطور نبوده است. علاوه براین مبلغ قرارداد‌ها نسبت به گذشته ۳۷درصد افزایش داشته است.

با اجرای طرح جدید در حوزه نظافت شهر اقدامات سازمان مدیریت پسماند تا حدود زیادی از اوضاع آشفته دوره قبل خودش خارج شد و نظم گرفت. قرارداد‌های پیمانی ساماندهی شد و حقوق پاکبانان افزایش یافت. از همه مهم‌تر طرح جامعی بوجود آمد تا دستورالعملی برای اجرا و نظم‌دهی به سازوکار پاکیزگی شهرمان باشد. امید است که با اجرای این طرح در درازمدت شاهد پاکیزگی بیش از پیش تهران باشیم.

لزوم استفاده از افراد باتجربه و مورد وثوقِ مردم در صلح‌یاری

 لزوم استفاده از افراد باتجربه و مورد وثوقِ مردم در صلح‌یاری

یک صلح‌یار نمونه در استان فارس گفت: در انجام امور صلح یاری باید از افراد باتجربه و مورد وثوق استفاده شود تا مردم نیز به عدالت او اعتماد کنند و پرونده‌های زیادتری به صلح و سازش ختم شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‌حسین موحدی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به فعالیت خود در شورای حل اختلاف استان فارس گفت: از طلبه‌های استان فارس هستم که در حوزه علمیه قم تحصیل کردم و حدود ۲۱ سال امام جماعت بوده و بازنشسته شده‌ام؛ هم اکنون نیز امام جماعت مسجد حضرت رقیه (س) شهرک ولیعصر در شهر شیراز هستم.

راه‌اندازی شورای حل اختلاف در مسجد حضرت رقیه (س)

وی با اشاره به اینکه مسجد حضرت رقیه (س) به عنوان یکی از مساجد محوری شهر شیراز معرفی شده که همواره پذیرای شخصیت‌ها و وعاظ مشهور کشوری در مناسبت‌های مختلف است، گفت: یک شعبه ایجاد صلح و سازش نیز از سوی شعبه ۲۲ شورای حل اختلاف دادگستری استان فارس در این مسجد راه‌اندازی شده که در حل دعاوی مختلف نقش فعال و پر رنگی داشته و دارد. 

این صلح یار نمونه استان فارس تاکید کرد: در این مدت، رجبی مسئول شورای حل اختلاف از سوی دادگستری به مسجد معرفی شدند که هفته‌ای یک روز به مسجد آمده و پرونده‌های مربوط به دعاوی شهرک ولیعصر با حضور وی و دیگر اعضا در این مسجد مورد رسیدگی و بررسی قرار می‌گیرد. 

بررسی ماهانه ۱۰ تا ۱۲ پرونده برای انجام صلح و سازش

وی با اشاره به اینکه ماهانه حدود ۱۰ تا ۱۲ پرونده برای انجام صلح و سازش به شورای حل اختلاف مسجد حضرت رقیه (س) ارسال می‌شوند، افزود: معمولا همه پرونده‌هایی که به این شعبه ارجاع می‌شوند با صلح و سازش خاتمه یافته و راهی محاکم قضایی نمی‌شوند.

حل یک پرونده مالی با ارزش چند میلیارد تومان

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی با اشاره به حل یک پرونده مالی با ارزش چند میلیارد تومان توسط شورای حل اختلاف مسجد حضرت رقیه (س) گفت: راه‌اندازی این شورا در مسجد تصمیم و کار بسیار عاقلانه و ارزشمندی بود.

این صلح یار نمونه استان فارس تاکید کرد:از آنجا که در این شورا با مردم سرکار داریم طوری با آن‌ها برخورد می‌کنیم که بدانند دلسوز و غمخوار آن‌ها هستیم و می‌خواهیم مشکل‌شان را حل کنیم. این نوع رفتار باعث جلب اعتماد طرفین پرونده می‌شود و کمک به رفع مشکل پرونده و ایجاد صلح و آشتی می‌شود. 

ما صلح یاران برای جذب شهرت و معروف شدن کار نمی‌کنیم

وی با بیان اینکه ما صلح یاران برای جذب شهرت و معروف شدن کار نمی‌کنیم، گفت: تنها هدف ما جلب رضایت خداوند و در پس آن کمک به بندگان اوست. کارمند دادگستری نبوده و از این ارگان نیز حقوقی برای انجام صلح یاری دریافت نمی‌کنم بلکه تنها با هدف اصلاح ذات البین که در آیات و روایات به آن تاکید موکد شده است در این راه قدم گذاشته و در حال انجام وظیفه هستم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی تاکید کرد: در طول این سال‌ها، پرونده‌های مالی بسیاری بوده که اگر در محاکم جریان پیدا می‌کرد، باعث بی سرپرست شدن یک خانواده می‌شد، اما با دعوت از طرفین دعوا و درخواست مهلت از شاکی کمک کردیم این مشکلات برطرف شود و خانواده‌ای بی‌سرپرست نشود. 

از افراد باتجربه و مورد وثوق مردم استفاده شود

وی در پایان پیشنهاد کرد: در انجام امور صلح یاری باید از افراد باتجربه و مورد وثوق مردم استفاده شود و تا مردم نیز به عدالت او اعتماد کنند و پرونده‌های زیادتری منجر به صلح و سازش شوند.

 

مقالات دیگر: تشریفات ترحیم سعادت آباد

۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان خواف پلمب شد

 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی خواف از پلمب چهار واحد صنفی آرایشگری مردانه و یک واحد صنفی قالیشویی در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش قدس خراسان، وحید قانعی اظهار کرد: در راستای طرح نظارتی ویژه عید سعید فطر و با هدف جلوگیری از تخلفات صنفی، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اداره صمت، اماکن، اصناف و بسیج اصناف از واحدهای صنفی سطح شهرستان بازدید کردند.

مطالعه بیشتر: قالیشویی در شهرک غرب

رئیس اداره تعزیرات حکومتی خواف افزود: در این بازدیدها چهار واحد صنفی آرایشگری مردانه به دلیل گران‌فروشی در بخش سنگان و خواف و یک واحد صنفی قالیشویی به دلیل عدم درج قیمت در شهر خواف پلمب شدند.

وی با بیان اینکه برخورد جدی با متخلفان صنفی صورت می‌گیرد گفت: واحدهای صنفی متخلف، علاوه بر جریمه نقدی، به پلمب واحد صنفی خود نیز محکوم خواهند شد.

بهترین هتل های تهران برای عروسی؛ خاطره ای شیرین از آغاز زندگی مشترک

 جشن عقد و عروسی، از مهم‌ترین مراسم در زندگی هر زن و مردی است که خاطرات آن تا همیشه در ذهن باقی می‌ماند؛ به همین خاطر، تمام تازه عروس دامادها به‌دنبال برگزاری جشن عروسی به بهترین و باشکوه‌ترین شکل ممکن هستند. در این میان، برخی از هتل های تهران، تالارهای مجلل و با امکانات فوق‌العاده را فراهم کرده‌اند تا با خدمات خود، شبی به‌یادماندنی را برای مراسم عقد و عروسی رقم بزنند. تالارها و سالن‌های بهترین هتل های تهران برای عروسی با دکوراسیون جذاب و تزئینات زیبا، فضایی شاد و رمانتیک را برای ثبت خاطرات بهترین شب زندگی شما تدارک دیده‌اند. اگر به‌دنبال رزرو بهترین هتل تهران برای عروسی هستید، این مطلب راهنمای ایده‌آ‌لی برای شما محسوب می‌شود.

 

با وجود هتل‌های فراوان در تهران که در بخشی از فضای خود تالارهای عروسی شیک و مجلل دارند، ممکن است هنگام رزرو بهترین هتل برای عروسی در تهران دچار سردرگمی شوید؛ به همین دلیل، ابتدا باید برخی فاکتورها را درنظر بگیرید؛ به‌عنوان مثال چقدر می‌خواهید برای ررزو تالار هزینه کنید، تعداد مهمان‌های شما چقدر است، دوست دارید در فضایی سرسبز و باغ تالار جشن خود را برگزار کنید و یا در تالارهای سرپوشیده، موقعیت مکانی سالن عروسی برای شما مهم است یا خیر؛ تمام این موارد به شما در انتخاب بهترین هتل تهران برای عروسی کمک می‌کند. برخی از هتل‌های معروف و لوکس تهران که با تالارهای باشکوه و مجهز، شبی خاطره‌انگیز را برای تازه عروس دامادها و مهمانان آن‌ها به ارمغان می‌آورند به شرح زیر است:

 

هتل استقلال تهران

در لیست بهترین هتل های تهران برای عروسی، نام هتل ۵ ستاره استقلال، با چندین تالار پذیرایی مجلل به‌چشم می‌خورد. در این هتل لوکس، سه تالار مختلف وجود دارد که تمام آن‌ها برای برگزاری مراسم عروسی مناسب هستند. البته باید بدانید که در هر ۳ تالار هتل استقلال، دکوراسیون عالی، تزئینات به‌روز، منوی غذایی متنوع (ایرانی، بین‌المللی، فینگرفود و غیره)، پرسنل حرفه‌ای و سیستم صوتی و تصویری مدرن و باکیفیت وجود دارد. نام و ویژگی‌های تالارهای هتل لاکچری استقلال تهران، شامل موارد زیر است:

 

تالار دریای نور: ظرفیت تالار دریای نور، ۱۰۰۰ نفر است که به همین دلیل بهترین گزینه برای مراسم‌های با مهمانان زیاد شناخته می‌شود. ترکیب رنگ و دکوراسیون تالار دریای نور به‌گونه‌ای است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند؛ همچنین سالن سرو غذا در تالار دریای نور مجزا بوده و به‌دلیل فضای زیاد، قابلیت مجزا شدن به بخش زنانه و مردانه را نیز دارد.

سالن یاس ۱و۲: دو سالن دیگر هتل استقلال، با نام یاس ۱ و یاس ۲ مشخص شده است. ظرفیت هرکدام از این دو تالار، حدود ۳۳۰ نفر است که برای مراسم‌ها با تعداد نفرات کمتر مناسب است. ظاهر شیک و سالن مجزا برای صرف غذا در این دو سالن، جشن عروسی شما را دوچندان خاطره‌انگیز و باشکوه خواهد کرد.

اگر سابقه و اعتبار هتل برای‌تان اهمیت دارد، هتل آزادی یکی از بهترین گزینه‌‌ها است. این هتل نیز با داشتن تالارهای متنوع، از بهترین هتل های تهران برای عروسی محسوب می‌شود که دارای امکانات به‌روز و مدرن برای ساختن شبی به‌یادماندنی است. برای رزرو تالار عروسی در هتل آزادی تهران، ۳ گزینه پیش‌روی شما قرار دارد که با توجه به بودجه و اولویت‌هایتان می‌توانید دست به انتخاب بزنید:

 

سالن پانیذ: از لاکچری‌ترین سالن های هتل آزادی است که با ظرفیت ۱۰۰ نفر در بالای هتل واقع شده است.

سالن زمرد: سالنی زیبا و شیک که به‌ویژه برای برگزاری مراسم عقد گزینه ایده‌آلی است.

سالن زرین: تالاری بزرگ، شیک و رسمی است که برای مراسم عروسی و همچنین جلسات بین‌المللی عالی بوده و فضای فوق لاکچری و مدرنی دارد.

یکی دیگر از بهترین هتل های تهران برای عروسی که در برگزاری مراسم عقد و عروسی درکنار فضایی شیک، بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند، هتل پارسیان انقلاب نام دارد. تالار هتل پارسیان انقلاب با معماری لاکچری و منحصربه‌فرد، منوی متنوع و باکیفیت، فضایی با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر و وسایل لوکس مانند لوسترهای بزرگ و مجلل، همه آنچه را که برای مراسمی ایده‌آل و فوق‌العاده نیاز دارید را فراهم کرده و خدمات و امکانات آن تکمیل است.

 

رزرو هتل های تهران برای تجربه لحظاتی به یادماندنی

حالا که با بهترین هتل برای عروسی در تهران آشنا شدید و برای برنامه‌ریزی یک شب رویایی و خاطره‌انگیز برنامه‌ریزی می‌کنید، باید بدانید که این هتل‌ها در کنار تالارهای باشکوه برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها، واحدهای اقامتی مجهز و مناسبی نیز دارند؛ به این شکل می‌توانید برای اقامت مهمانان خود که از راه دور به مراسم شما آمده‌اند، بهترین شرایط اقامتی را درنظر بگیرید. البته باید بدانید که برای رزرو هتل تهران گزینه‌های بسیار زیادی پیش‎روی شما قرار دارد که با توجه به بودجه و موقعیت مکانی موردنظر، می‌توانید اقامت راحتی را برای مهمانان خود تدارک ببینید.

مقالات دیگر: ظروف کرایه شهرک نفت

هتل های تهران، بازه قیمتی بسیار متفاوتی دارند؛ به عبارتی دیگر، هزینه رزرو هتل های تهران اصولا به نسبت خدماتی که ارائه می‌کنند متغیر بوده و برای هر شب ارزش گذاری شده‌اند. تقریبا تمامی هتل‌ها در طهران، صبحانه سرو می‌کنند اما خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و غیره خدمات لوکس به حساب می‌آیند و به همین دلیل، میزان ارزش گذاری هتل مربوطه را بیشتر می کنند. شما با توجه به بودجه و علت سفرتان می‌توانید نسبت به رزرو هتل تهران اقدام کنید. اگر قصد دارید تنها سفر کنید و سفرتان کاری و یک الی دو روزه است، پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل های ارزان تر خواهد بود. اما اگر آسایش و راحتی بیشتری را مدنظر دارید و به دنبالی اقامتی لوکس هستید، هتل های لوکس تهران گزینه‌های بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ البته خدمات بهتر و بیشتر و همچنین اقامت در منطقه‌های شمالی تهران، هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت.

 

رزرو هتل برای اقامت در تعطیلات ماه عسل

بعد از برگزاری یک شب خاطره‌انگیز در بهترین هتل های تهران برای عروسی، نوبت به برنامه‌ریزی یک ماه عسل جذاب و به‌یادماندنی رسیده است. توصیه می‌شود برای گذران ماه عسلی رویایی، به یک مقصد گردشگری جذاب و دنج در ایران بروید تا به این شکل بتوانید روزهای آغازین زندگی مشترک خود را با خاطرات خود سپری کنید؛ همچنین برای رزرو هتل (eghamat24.com) نیز گزینه‌هایی را درنظر داشته باشید که بهترین شرایط اقامتی و رفاهی را برای شما تدارک دیده‌اند.

 

رزرو هتل یکی از مهم‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی سفر است. انتخاب هتل مناسب می‌تواند اقامت شما در مقصد را لذت‌بخش‌تر کند و از هزینه‌های اضافی در محل مقصد جلوگیری نماید. هنگام رزرو هتل، عواملی مانند قیمت، موقعیت مکانی، امکانات هتل و نظرات مسافران قبلی باید مورد بررسی قرار گیرند. هتل آپارتمان ها نیز گزینه‌ای مقرون به صرفه هستند و امکانات بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کنند. با توجه به این نکات، هتلی را که با بودجه و نیازهای شما مناسب است رزرو کنید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه نمایید.

 

سخن آخر

این مطلب، راهنمایی عالی برای تازه عروس دامادهایی است که قصد دارند جشن عقد و عروسی خود را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنند. با معرفی بهترین هتل های تهران برای عروسی که با داشتن تالارهای مجلل و مجهز، خدمات فوق‌العاده‌ای را برای برپایی یک شب رومانتیک و خاطره‌انگیز فراهم کرده‌اند، می‌توانید کمی از نگرانی‌های خود را کاهش دهید. اگر قصد دارید جشن باشکوهی در فضایی لاکچری و شیک برگزار کنید، بهتر است تالار هتل‌های معرفی شده در این مطلب را فراموش نکنید.

منبع: پایگاه خبری صحرا

چراغ خانه ۸۰۰ زوج جوان کرمانی روشن شد

 چراغ خانه ۸۰۰ زوج جوان کرمانی روشن شد/ جهیزیه‌های اهدایی مسیر ازدواج را هموار کرد

در آستانه عید سعید فطر رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در کرمان برگزار شد.

 

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو ناصر عسکری نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند گفت: در مجموع سال گذشته بیش از پنج هزار و ۹۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۷۵ میلیارد تومان به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهداء شد. 

 

او با بیان اینکه اهداء جهیزیه توسط این نهاد در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان انجام می‌شود افزود: ۸۰۰ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون است که اکثر این جهیزیه‌ها با همکاری لجستیک قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد جنوب کرمان اهداء می‌شود. 

 

سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش نیز در حاشیه این مراسم به استفاده از ظرفیت لجستیک ارتش برای ارسال این محموله اشاره و تصریح کرد: این همکاری در راستای تفاهم‌نامه مشترک و با هدف توزیع کمک‌های امداد در کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان ممکن است.

 

وی اظهار کرد: ظرفیت ساختار قوی و امکانات خوب ارتش در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد تا از این ظرفیت به نفع مطلوب در استان استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه ارتش از ظرفیت‌های خود برای همکاری با کمیته امداد استفاده می‌کند، گفت: هدف ما این است که با استفاده از ظرفیت‌های ارتش کمک‌های کمیته امداد را با کمترین هزینه و با بیشترین سرعت به مددجویان برسانیم.

مقالات دیگر: ظروف کرایه تهرانپارس

شرارت اراذل و اوباش در جشن عروسی

 فرمانده انتظامی نور خبر داد؛

شرارت اراذل و اوباش در جشن عروسی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه احمد امینی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی و نزاع و درگیری در جشن قبل از عروسی در چمستان نور مأموران بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش سطح یک استان در یک جشن دوستانه قبل از عروسی پس از اقدام به تیراندازی و نزاع و درگیری و مجروحیت سه نفر از محل متواری شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ٤ عامل تیراندازی و نزاع و درگیری را در این شهرستان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

سرهنگ امینی با بیان اینکه همه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری مرساتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

مقالات دیگر: ظروف کرایه هروی

 

قالیشویی فوری دم عید، کلاهبردار از آب درآمد!

 

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی خبر داد که تحت عنوان قالیشویی ۸۰۰ میلیون تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد افرادی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی مربوط به شست و شوی حرفه‌ای انواع قالی از بنده کلاهبرداری کرده‌اند.

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: شاکی در ادامه اظهار داشت قصد شستشوی فرش‌های خود را داشتم که در یک صفحه اینستاگرامی تبلیغی از شستشوی فرش با قیمت‌های مناسب و در کمترین زمان مشاهده کردم و بدون بررسی هویت گردانندگان صفحه مذکور مبلغی جهت رزرو برای آنها واریز کردم اما بلافاصله پس از واریز وجه من را بلاک کردند و دیگر پاسخی از آنها دریافت نکردم.

مطالعه بیشتر:قالیشویی غرب تهران

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری فنون تجربی و علمی ادمین صفحه جعلی قالیشویی را شناسایی و پس از تشریفات قضائی مجرم در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه متهم بیش از ۸ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود افزود: متهم پس از حضور در پلیس فتا اظهار داشت با توجه به نزدیک شدن به ایام عید با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی و تبلیغات این صفحه به بهانه شستشوی فرش با قیمت بسیار مناسب مراجعه کنندگان را با ترفند رزرو ترغیب به پرداخت بیعانه می‌کردم و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: فریب ظاهر زیبا و پر رنگ و لعاب صفحات اینستاگرامی را نخورید و قبل از دریافت کالا و یا گرفتن خدمات وجهی را به عنوان تسویه و یا بیعانه پرداخت ننمایید، همچنین می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 صفحه بعد